Merabalar.
Keyifli okumalar.
*******************************Meraklı gözlerini etrafta dolaştırırken bir yandan da önden yürüyen genci kaybetmemeye çalışıyordu Ron. Nitekim onun minik adımları Blaise'in neredeyse devasa adımlarıyla karşılaşınca bu imkansızdı. Blaise bir saniye olsun durmuyor,yürüyüp gitmekten çekinmiyordu. Bu da haliyle Ron için koşmak anlamına geliyordu.
Blaise nihayet dönüp bir adım arkasına,Ron'un olmasını beklediği yere baktı. Orada gördüğü boşlukla kaşları çatılırken bu sefer biraz daha geriye baktı. Ron ona yetişmeye çalışıyordu. İfadesiz bir şekilde kendisine yetişmeye çalışan çocuğu bekledi,en sonunda kendisine ulaşan çocuk durup birkaç saniye soluklandı,gerçekten yorulmuştu.
"Biraz daha hızlı ol Weasley." tekrar arkasını dönüp yürümeye başlarken Ron ümitsizce tekrar ona yetişmeye çalışıyordu. Blaise ise bu sefer ayak seslerine kulak kesilmişti,eğer ses azalırsa yada tamamen kesilirse bir kaç saniyelik ara veriyordu. Ellerini arkasında birleştirmiş,sağlam adımlarla kütüphaneye doğru gidiyordu.
Bu şekilde en sonunda kütüphaneye geldiklerinde Blaise en sondan bir masa seçti. Kütüphane neredeyse Ravenclaw öğrencileri tarafından istila edilmişti,ama neyseki en ücra yerlerden birisi bomboştu.
Sandalyelerden birisini çekip oturdu, zavallı Ron ise oturmak için on dakika kadar çabalamış,en sonunda sandalyeye tırmanabilmişti. Blaise bunu umursamadan kitabını okumaya devam ederken diğer sayfaya geçti.
Ron bacaklarını masadan sarkıtırken bir yandan da parmaklarıyla oynuyordu. Sessizce bir kenarda oturmaya alışmıştı,hatta neredeyse yokmuş gibi oturmaya.
Blaise kafasını kaldırıp büyük camdan dışarıya baktı. Lapa lapa kar yağıyordu. Üstelik epeyde soğuktu.
Sınavı önceden aldığı için hem memnun,hemde memnunsuzdu. Memnundu,çünkü diğer öğrenciler gibi telaşa kapılmayacaktı. Memnun değildi,çünkü ufak bir velete bakmak zorundaydı. Üstelik velet nefret ettiği Ronald Weasleydi!
Ronald'dan onu ilk gördüğü anda nefret etmişti. O Harry Potter'ın yakın arkadaşıydı. Savaşta ölüm yiyenlere az kök söktürmemişti. Bir birleriyle sürekli sözlü kavgaya girmişlerdi,hatta neredeyse bir birlerini boğacaklardı. Ama neyseki öyle bir şey hiç olmamıştı.
Kafasını indirip kitabını okumaya devam etti,Weasley yakında eski haline dönecekti,sadece biraz sabretmesi gerekiyordu. Evet sabr. Weasley tekrar büyüyüyecek,ondan kurtulacaktı.
*******************************
Bölüm sonu.
Ne düşünüyorsunuz bakalım?
İstediğiniz sahneleri ve kitap hakkındaki ön görülerinizi bufaya bırakın lütfen,belki eklerim:
Adios.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oops!
Fiksi PenggemarBlaise Zabini Ronald Weasley'in çocukluğuna bakmak zorundaydı.-BLAİRON