21

548 54 46
                                    

Merabalar.
Keyifli okumalar.
*****************************

Akşam üstü uyanan ikili ilk önce ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. En son Hogwarts'da uyanmayı bekliyorlardı,ama anıları yavaş yavaş geri gelince anlamışlardı.

Blaise bakışlarını saçları dağılmış,kıyafetleri azıcık bozulmuş çocuğa çevirdi. Azıcık kıstığı gözleriyle etrafı inceliyordu. "Kalk hadi Weasley." Ron ona bir süre boş gözlerle baktı,bu adam nasıl hemen kalkabiliyordu?

"Efendi Blaise." Blaise odasında beliren ev cinine baktı "Kreacher? Ne oldu?" Kreacher ellerini önünde birleştirdikten sonra "Madam Nymeria sizin için ve kardeşleriniz için akşam yemeği düzenledi,sizi aşağıda bekliyor."

Blaise ev cinini savuşturur gibi elini salladı "Çıkabilirsin." Kreacher geldiği gibi ortadan kaybolurken Blaise dolabına ilerleyip kendisi için bir parça kıyafet çıkardı.  Dışarısının soğuk olmasını umursamadan kısa kollu siyah bir tişört ve siyah kot pantolon ile kemer.

Üstündeki kazağı tek seferde çıkarıp yatağa attı. Ron gördüğü manzara karşısında gözlerini önce büyüttü,daha sonra ise kafasını çevirip gözlerini kapattı. "Ne yapıyorsun Weasley?" Ron yüzünü buruşturdu "Ne mi yapıyorum?! Sana bakmıyorum!"   Blaise kaşlarını çatsa bile ses çıkarmadan üstünü değiştirdi.

"Bakabilirsin Weasley." Ron kafasını çevirip Blaise'e baktı,içinden bir küfür savururken derince yutkundu. "Hadi ama Ron,kendine gel! O senin düşmanın!" Diyerek kendi kendine kızdı. Ardından gözlerini açıp kendisine bakmayan Blaise'e baktı,kıyafetlerini bir kenara kaldırıyordu.

"Üstünü değişmek ister misin Weasley?" Ron üzerindeki kıyafetlere baktı "Fena olmaz." Blaise eline geçen,birkaç sene önce aldığı,artık küçük olan am annesinin atmaya kıyamadığı için hala dolabında olan kıyafetleri alıp ona uzattı.

"Acele et. Annem bekliyor." Ron kafasını salladıktan sonra çıkan Blaise'in ardından üstünü değiştirdi. Gerçekten,Blaise'in kıyafetleri çok büyüktü.

Koridora çıkıp,aşağı kata indi. Her taraf,ama her taraf Nymeria ve çocuklarının hareketli portreleri ile kaplıydı. Çoğunda Blaise'de vardı.

Alt kata indiğinde,Blaise ve bütün aileyi sofrada bulmuştu. Üç kız,iki erkek kardeşi vardı Blaise'in,hepsi ve bayan Nymeria'a benziyordu. Muhtemelen ok iki yaşında olan kız Ron'a baktı. "Blaise,o,çok güzel." Küçük kızın bu dediğiyle birlikte masadaki herkes ona bakmıştı.

"Hey." Ne diyeceğini bilemeyerek Blaise'e baktı "Buraya otur Weasley." Ron ona gösterdiği boş sandalyeye yürüyüp tam yanına oturdu. Bütün masa ona bakarken kızlardan birisi "Merhaba,Ben Lacey Zabini. Ya sen?" diye sormuştu. Ron gülümsemeye çalışarak "Ronald Weasley." diye yanıtladı.

Masada bulunan erkek kardeşlerden birisi Blaise'e doğru eğilip bir şeyler fısıldadı,bu ona öldürücü bakışlar atmasına sebep olurken,çocuk bu sefer kendisine döndü "Merhaba Ron,ben Christabel Zabini." Ron ona da kibarca gülümsedi.

"Pekala çocuklar,bu kadar yeter." bakışlarını Ron'a çevirdi "Tatlım,bu Elaine,yanında oturan oğlum Sabel. Diğer yanında duran kızım Alaire." herkesi tek tek tanıtdıktan sonra gülümsemeye devam etti Nymeria "İyi ki geldiniz çocuklar."

Blaise annesine gülümseyip masa altından kardeşine ufakça vurdu,Christabel buna bir şey demeden sırıtarak Ron'a bakmaya devam etti. Christabel bu kızıl afeti çok beğenmişti,ayrıca utangaç tavırları da çok hoşuna gitmişti. Abisi bu arkadaşını niye getirdiyse,teşekkür edecekti.

"Anne,Ron'un üzerindeki lanet hakkında bir şey bulabildin mi?" Nymeria ellerini çenesinin altında birleştirdi "Evet. Ama çok ufak bir şey." "Nedir o?" Nymeria "Bunu yapan büyücü daha çok genç,o yüzden eve gelir gelmez Ron büyüm yüzünden normale döndü." diyerek açıkladı.

"Yani?" "Yanisi,bunu yapan büyücü yada cadı,sizinle aynı okulda." Blaise çenesini kaşıdı "Anlıyorum."

Gecenin geri kalanında,herkesin keyfi yerinde gibiydi. Sadece Blaise sürekli Ron'a flört etmeye çalışan Christabel ile uğraşmıştı.

*******************************

Bölüm sonu.

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

Aranızda Wolfstar shipleyen var mı? Varsa düşman temalı bir fic yazacağım.

Ne zamandır sormadığım o soru

Fic hakkındaki teori ve görmek istediğiniz bölüm ve sahneleri buraya bırakın lütfen,ekleyebilirim.

Ayrıca,dark Blaise temalı bir sürü fic fikrim var. Oops'dan sonra yazmaya başkayacağım. Haber vereyim dedim.

 Haber vereyim dedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Blaise Zabini.

Blaise Zabini

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ron Weasley.

Oops!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin