23

510 50 21
                                    

Merabalar.
Keyifli okumalar.
*******************************
Dizlerini stresle titretirken,bir yandan da baş parmağını dişleriyle çekiştiriyordu Ron. Aşırı derecede stres olmuştu. Blaise ona bakıp iç geçirdi,ne vardı ki bu kadar stres olucak? Sadece bir kaç büyücü gelip bakacaktı. "Hadi ama Weasley,korkacak ne var?"

Ron hala bacağını titretirken ona baktı "Tanımadığın insanlar gelip sana hücrelerine kadar baksa ne hissedersin Blaise?" Blaise bir süre düşündü,evet gerçekten hiç hoş bir durum değildi. Bir kere Blaise hiç böyle bir şey yaşamamıştı.

"Aman Tanrım,Aman Tanrım!"  Blaise göz devirdi "Weasley!" Ron ona ters bir bakış attı "Hiç yardımcı olmuyorsun Blaise!" "Tamam Weasley,tam yanında duracağım,yeter ki mımızlanma!" "O kadar iyisin ki! Sağol!"

Tam o sırada kapı çalmıştı. "Cisimlenme konusunda katıyız." diyerek kapıyı açmaya gitti Sabel,Blaise'den sonra ikinci en yapılı kişi olarak kapıyı hep ona açtırırlardı,gelen kötü niyetli bir Muggle ise eğer Sabel hallederdi. "Hoş geldiniz,geçin lütfen."

Bir kaç saniye sonra oturma odası büyücü ve cadılarla dolarken Ron,stresle dişlerini sıktı. "Cisimlenme konusunda çok sıkısın,Nymeria." büyücüler alayla konuşurken Nymeria göz devirdi "Yedi çocuk annesiyim,Edward."

"Oh,pekala. Kızma. Büyüye maruz kalan kim?" Herkes kafasını çevirip Ron'a baktı,Ron rahatsızca yerinde kıpırdanırken,Blaise söz verdiği gibi tam yanında dikiliyordu. "Pekala,hadi başlayalım bakalım." Asalarını çıkarıp,etrafına toplandılar.

Kısa boylu bir cadı yaklaşıp yanaklarını kavradı,yukarı kaldırıp yüzüne bakmasını sağladı "Yüzün çok güzel." Blaise annesine bir bakış attı,annesi rahattı. "Hiç bir sıkıntısı yok gibi,yüzü ve cildi bozulmamış." Kadın bu sefer cildini inceliyordu,büyünün ona zararlarına bakıyordu.

"Demek ki,büyü o kadar da kötü bir niyetle yapılmamış." Ortamdaki herkes onaylarken bu sefer bir asa ona doğrultulmuştu "Endişelenme tatlım." Ron yine de korkuyla titrerken,Blaise ellerini omuzlarına yerleştirdi destek olurcasına "Zararı olmaz değil mi?" "Tabi ki hayır."

Ron yutkunarak sırtını Blaise'e yasladı,biraz olsun stresi geçerken,etrafını saran pahalı parfüm,kalas ve birkaç karışmış kokuyu içine çekti,Blaise'in böyle koktuğunu hiç fark etmemişti. Asanın ucu ışıldayıp,içinden bir hüzmeyi emerken Blaise ellerini sıkılaştırdı. Ron ise tamamen Blaise'e güvenerek duruyordu,yoksa çoktan kaçardı.

Bir süre sonra asa inerken,Edward gülümseyerek ona baktı "Merak etme genç adam,sadece incelemek için ufak bir şey,yokluğunu hissetneyeceksin bile." Ron derin bir nefes alarak kafasını salladı,bu bir kaç saatte çok stres olmuştu. "İyi misin Weasley?" Kafasıyla onayladı Ron,Merline şükür bitmişti.

*****************************

Bölüm sonu.

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

Gelcek bölümle alakalı düşünce ve tahminleriniz neler?

Gelcek bölümle alakalı düşünce ve tahminleriniz neler?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ronald Weasley

Adios.

Oops!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin