Merabalar.
Keyifli okumalar.
*******************************Üzerindeki uyuşukluk yavaşça kaybolurken,gözlerini araladı Ronald. Bir dakika,burası Harry ile kaldığı odaları değildi. Harry yatağında yoktu,ayrıca,ensesinde bir sıcaklık vardı.
Şüpheli bir şekilde kafasını arkasına çevirdi,Blaise ile göz göze gelirken,çığlığı basmıştı. Blaise bu ses karşısında yerinden sıçrayıp bağıran kişiye baktı,Ron ile karşılaşınca o da bir saniye için bağırmıştı. Ama onun çığlığı can çekişen bir kadın gibi bütün Hogwarts'ı inletmemişti.
"Sen?!" aynı anda konuştukları sırada kendisini yataktan attı Ron,bir şekilde kendini yatağa atmayı başarmıştı. "Bana bir açıklama borçlusun Zabini!" Blaise ellerini kafasına atıp ovuşturdu,dün gece yanında yatan küçük bir Ron'du,büyük değil!
"Bak Weasley,sakin ol." Ron elinin altındaki yastığı ona doğru fırlattı "Ne sakini be! Koynunda uyandım resmen! Naptın bana çabuk söyle!" Blaise Ron'un hiç bir şeyi hatırlamadığını fark etti,tamam büyü etkisindeydi,ama eli hala ağırdı.
"Anlatsana!" İkinci yastığı kaldırırken "Tamam,tamam sakin!" diyerek attığı yastığı bu sefer yakaladı Blaise. Tamam,Ron ona çok büyü ve lanet fırlatmıştı,ama bu apayrı bir şeydi!
Her şeyi ona bir saatlik bir şekilde anlatırken,Ron adeta şoka girerek beyazlamıştı. Ne demek beş yaşına geri dönüp,üstüne bir de Blaise'in başına kalmıştı?! Tanrı aşkına,Clark'ın eline düşmeyi tercih ederdi. Kesinlikle Dumbledore ile konuşup,bunu düzeltecekti. Evet,hemde hemen!
"Korkarım,imkansız bay Weasley." Ron gözlerini büyüterek müdüre baktı "Ama efendim,normalim!" Dumbledore uzun sakalını kaşıdı "Durumun ne olacağını bilemiyoruz,bay Weasley. Buna üstlük Hogwarts düşmanlarınızla dolu. Bay Zabini sizin için en iyi seçenek. Tabi bay Handerson'un size istediğini yapmasını isterseniz,o başka tabi."
Ron bir adım geri attı,o manyak çocuk ile birebir düello yapmak zorunda kalmıştı,Tanrı aşkına,Voldemort onu varis seçse soyu için endişelenmesine gerek kalmazdı. Buna kalıbını basardı!
"Şimdi,izin verirseniz,hala size bunu yapanı bulmaya çalışıyorum." Ron bunun bir 'Çık dıçarı' olduğunu bildiği için Blaise ile birlikte odadan çıktı. Belkide moral için arkadaşlarını görmeye gitmeliydi?
*****************************
Bölüm sonu.
Ne düşünüyorsunuz bakalım?
Ronnie'miz büyüdü,ama bakalım ne kadar için.
Adios.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oops!
Hayran KurguBlaise Zabini Ronald Weasley'in çocukluğuna bakmak zorundaydı.-BLAİRON