13

577 58 16
                                    

Merabalar.
Keyifli okumalar.
*****************************

Ortak salonda şöminenin yanında oturan iki gençte sessizlik içindeydi. Ne Hermione, nede Harry sessizliği bozuyordu. İkisinin de aklı arkadaşları Ron'daydı. Ne görmeye gidebiliyor,nede haber alabiliyorlardı. Zabini onu yanından bir saniye olsun ayırmadığı için dışarı çıksa da haberleri olmuyordu.

"Sence iyi midir?" önündeki kitaptan bakışların kaçırmadan sordu Hermione,kendi mantıklı zihni Ron'un pek iyi olmadığını söylüyordu,Harry'nin iyimser zihninin onu kandırmasına ihtiyacı vardı. "Bilemiyorum Mione,Zabini Ron'la anlaşamazdı,küçüklüğüne tahammül eder mi bilmiyorum."

Bu sefer Harry'nin iyimserliği de yok olmuş gibiydi,işte şimdi işler çok ciddiydi.

Ortalıktaki kasvetli hava yanlarına kendisini atan Seamus ve Dean ile aniden bozulmuştu. Seamus sırıtarak ikisine baktı "Nasılsınız gençler?" Hermione kitabını kapatıp Seamus'a baktı "Ron için çok endişeliyiz." Seamus ve Dean kısa bir an bakıştılar "Neden ki? Zabini ile değil mi?"

Hermione kafasıyla onaylarken Harry "Bizde bu yüzden endişeliyiz." diyerek konuştu. Seamus ve Dean'ın şaşkınkığı artmışdı "İyi de,Zabini Ron'a gözü gibi bakıyor?" Hermione kaşlarını çattı "Nasıl yani?"  Dean kısa bir an Seamus'a baktıktan sonra "Geçen bir kaç haftadır onları görüyoruz,Ron Zabini ile baya iyi anlaşıyor gibiydi."

Harry kaşlarını çattı,olabilir miydi böyle bir şey?

"Çocuklar!" Ortama bomba misali düşmüştü Ronald,şişman hanım portresinden geçip koşar adım ortak salona girmişti,sadece Harry,Hermione,Dean ve Seamus'un olduğu ortak salon adeta şaşkınlığa ev sahipliği yapıyordu. "Ron? Sen..düzelmişsin?"

Ron kafasını salladı "Yani,ama müdür Dumbledore heran eski halime dönebileceğimi söyledi." Hermione ayaklanıp Ron'a sıkıca sarıldı,onu gerçekten özlemişti. "Seni o kadar özledik ki!" Sarılmaya Harry de katılınca ortam tamamlanmış,Altın üçlü birleşmişti.

"Bende sizi. O Zebani kılıklı herifle yaşadıklarımı hatırlamıyorum,ama kesin kavgalı geçmiştir." diyerek dalga geçti Ron,gerçekten hiç bir şeyi hatırlamıyordu.

Harry arkadaşını yanına çekip oturttu,Dean ve Seamus ortadan kaybolmuştu. "Tanrım,sınav ayındayız!" Ron panikle konuşup Hermione'ye baktı "Sen dahil değilsin Ron,korkma. Profesörler notlarını tam gireceklerini söylediler." Ron sevinçle gülümsedi,çalışmadan tam alacaktı!

"Baksana Harry,sence patlayan-" cümlesini tamamlayamadan aniden bir duman etrafını sarmış,cüssesi küçülerek çocuk Ron olmuştu. Hermione gözlerini büyüterek ona bakarken,Harry gözlüklerini çıkarıp silerek tekrar taktı,hayır,hayal değildi.

"Aman...Tanrım!" "Yine çocuk oldu!" Hermione ona bakan çocuğa şaşkınlıkla baktı "Hermione?" Ron konuşup kafasını sağa doğru eğdi,ne ara buraya gelmişti? "Hey Ronnie,emmm nasılsın?" Ron "İyi." diyerek cevep verdi.

Derken,tekrar bir duman daha ve Ron yine büyümüştü "Az önce ne oldu öyle?" Harry omuz silkti "Ne olduysa,pek iyi değil." Hermione "Sanırım seni Blaise'e götürsek iyi olur." diyerek ortaya mantıklı bir fikir attı,Ron'a Ne olursa olsun Blaise'in haberi olmalıydı sonuçta.

*****************************
Bölüm sonu.

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

Adios.

Oops!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin