6

680 68 30
                                    

Merabalar.
Keyifli okumalar.
*******************************
Elindeki elmadan bir ısırık aldı Draco. Yeşil elma tadı ağzını talan ederken memnunca gülümsedi "Annen neyin iyi olduğunu iyi biliyor." Pansy buna göz devirdi. "Konuyu dağıtma Dray." Draco yerine geri otururken elmasını yemeye devam etti,yeşil elma tutkusu hiç bitmeyecekti.

"Ne düşünüyorsunuz çocuklar?" Pansy yüzünü arkadaşına çevirdi "Bence Weasley pek yaramaz değil. Onunla iyi başa çıkıyorsun." Blaise kafasını salladı,Ron'a neredeyse bir haftadır bakıcılık yapıyordu,pek bir sorun çıkmamıştı.

"Yani?" Draco'nun sesine karşılık göz devirdi Pansy,erkekler gerçekten konu minik bir çocuk olunca birazcık saflaşabiliyordu. "Yani,benim zeki Malfoy arkadaşım,Blaise gayet iyi bir iş çıkarıyor gibi." Draco Pansy'nin hep övündüğü Malfoy zekasıyla ufacık dalga geçtiğini hissetmişti,ama bir şey demedi. Yeşil elmasının kesilmesi Pansy'nin bir sözüne bakardı.

Pansy bu sefer sert gözlerle baktı "Bana bak Zebani kılıklı,eğer o çocuğa kötü bir şey yaparsan,kendi ellerimle Crusio'yu çakarım." Blaise işte şimdi korkmuştu. Pansy çocukları çok severdi,onlar için yapamayacağı bir şey yoktu. Bu nefret ettiği birisinin çocuk hali de olsa.

"Wow,sakin ol Pans." Pansy memnuniyetle gülümsedi,aslında,Ron'un çocukluğu baya tatlıydı.

Aklına bir şey gelmiş gibi sinsice gülüp cebinden bir çikolata çıkardı Pansy. Yan odada oturan çocuğun yanına ilerlerken Blaise kaşlarını çatarak peşinden gitti. "Hey,tatlım." Ron kafasını kaldırıp Pansy'e baktı,bu kızı hatırlıyordu.

"Merhaba?" Gülümsemesini büyütürken çocuğun yanına oturdu Pansy,tabi ki de Ron'un bir şeylere ihtiyacı olduğunu,ama Blaise'den çekindiğini biliyordu. "Benim ismim Pansy Parkinson. Ama sen bana istediğin gibi seslenebilirsin,anlaştık mı?"

Ron uysalca kafasını salladı. "Hadi seninle bir anlaşma yapalım." Ron soran gözlerle ona baktı "Bu çikolatayı sana vereceğim,ama karşılığında bana Hermione için bir iyilikte bulunacaksın. Ayrıca,bir şey istersen hemen bana geleceksin."

Ron kafasını salladı. Hermione denilen kız,yani en yakın arkadaşını geçen gün kız kardeşi ile birlekte görmüş,kız ona çpk sıcak ve sevecen davranmıştı. Onu sevmişti. "İşte al bakalım." Ron çikolatayı alırken şirince gülümsemişti,en son ne zaman çikolata yediğini hatırlamıyordu.

Odadan çıkarken Blaise ile göz göze gelmişti. "Bende iyi bir şey yapacak sanıyorum!" Pansy göz devirdi "İyi bir şey zaten. Hem yuva yapacak,hemde her şeyi önüne sereceğim."

*******************************

Bölüm sonu.

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

Adios. 

Oops!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin