Merabalar.
Finale hoş geldiniz
Keyifli okumalar.
*******************************"Hadi ama Ronald,biraz eğlensek kimseye bir zararı dokunmaz!" Kollarını göğsünde birliştirip göz devirdi Ron "Son kez söylüyorum Mick,ilgilenmiyorum!" Mick uzun sarı saçlarını karıştırdı "Hadi ama,Quiditch takım kaptanı sayılırım! Peşimde kaç kişi var haberin var mı?!"
Ron sabrının son damlalarını kullanarak "O zaman onlara git Mick!" Diyerek topuğunu yere vurup arkasını döndü,gerçekten sabır zorlayıcıydı. "Hey!" Mick bileğinden tutup kendine çevirdi "Hufflepuff'ların nazik olduğunu sanıyordum!" Derken bileğini çekti Ron. Mick buna sırıtarak ağzını açacakken,bir el belinden tutup kendine yasladı.
"Seni istemiyor. Toz ol." Duyduğu sesle yüzüne bir gülümseme yerleşirken,elini belindeki ele kenetledi. Mick 'tch' diye bir ses çıkarıp arkasını dönerek orayı terk etti. Kimse Blaise ile laf dalaşına giremezdi,fazlaca sivri dili onunla kavga etmeye çalışan herkese zarar verirdi,mental olarak. Ha bir de, Dawod büsünde ustaydı.
"Beni katil edecekler." Derken burnunu kızıl saçlara daldırıp kokusunu içine çekti. Ron buna kıkırdarken arkasını dönüp kollarını etrafına sardı. "Öyle bir şey olursa beni asla göremezsin." derken burnunu boynuna sürttü "Nedenmiş o?" Ron kafasını kaldırmadan "Azkabana gidersin de ondan. Babam asla bir suçluyla olmama izin vermez."
Blaise Ron'un başkasıyla birlikte olma düşüncesine kaşlarını çattı "Tamam tamam,yok cinayet." Ron buna ikinci kere kıkırdarken,burnunu çekip çalmaya başlayan zile küfür eden Blaise'e güldü.
☾︎
Hızlı adımlarla aşağıya doğru inip,merdivenlerde onu bekleyen sevgilisine gitti Ron. Üzerini değiştirmesi biraz uzun sürmüştü,Hermione ve Pansy musallat olarak kıyafetlerini değiştirmesine sebep olmuştu.
"Çok geç kaldım!" derken son basamağı inmiş,Blaise'in önünde durmuştu. "Biliyorum,çok geciktim. Özür-" "Çok güzelsin..." Aniden duyduğu iltifatla lafı kesilirken,kendisine adeta büyülenmiş gibi bakan Blaise'e baktı. "Efendim?" "Lanet olsun,çok ama çok güzelsin!"
Blaise elini tutup etrafında bir tur döndürdü "Seni sıkıca tutsam iyi olur." Ron kızaran yanaklarıyla gülüp kafasını eğdi,Viktor ile beraberken çoktan azar yemeye başlaması gerekiyordu. Hatta belki kıyafetlerini değiştirmesi gerektiğini söyleyip onu geri bile gönderirdi.
☾︎
Burnunu çekip arkasına yaslandı Blaise,kendi istekleriyle kampa gelmişledi. Sihirli çadırda oturmuş,geçirdikleri günü düşünüyorlardı. Tam bir ay olmuştu sevgili olalı. Tam tamına bir aydır Ronald Weasley ayaklarını yerden kesiyordu.İlişkileri son derece sevgi ve ilgi doluydu. Blaise Ron'u hediyelere ve ilgiye boğarak şımartıyordu,Ron ise aldığı bütün bu ilgiden memnundu. Arkasından aniden gelip sarılan,son derece kıskanç ama boğmayan bir yılanı vardı. Ona böyle diyordu,çünkü Blaise ona aslancık diyerek dalga geçiyordu düşmanlık yıllarında. Şimdi ise ona yılancık diyerek Ron dalga geçiyordu. Blaise şikayetçi değildi.
"Hermione ile bu çadırda dans ettiğim günü hatırlıyorum." Derken gülümsedi Ronald,savaştan sonraki ilk haftaydı,altın üçlü olarak bütün Dünyadan koparak kendilerini bu çadıra atarak eğlenmişlerdi. Harry ise ikisinin dans etmesi için ısrar edince dans etmişlerdi,Harry hepsini kayetmişti.
"Bir dansı da bana lütf eder misin?" Blaise elini Ron'a uzatarak sordu,onunla hiç dans etmemişti. Ron sırıtarak elini avucunun içine bıraktı,neyseki annesi gençliğinde çok iyi dans ettiği için çocuklarına da öğretmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oops!
FanfictionBlaise Zabini Ronald Weasley'in çocukluğuna bakmak zorundaydı.-BLAİRON