11

647 65 30
                                    

Merabalar.
Keyifli okumalar.
*******************************

Dışarıda bir fırtına vardı,şimşek ve yağmur çakıyordu. Kafasını yorganından çıkarıp etrafa baktı Ron,kapkaranlık odanın içinde silüetler görüyordu. Mesela Blaise'in ceketini kapının yanında dikilip ona bakan birisi sanıyordu,ama en korkuncu biraz ötesinde olan koktuktaki yaratıktı. Yani o öyle görüyordu.

Her şimşek çaktığında yorganın altına saklanıyordu,korkudan terlemişti. Blaise'in ise dünya umurunda değildi. Sıcacık yatağında uyuyordu,neden rahatını bozsun ki?!

Kucağındaki ayıcığa biraz daha sıkı sarılıp gelen pahalı parfüm,yağmur ve anlam veremediği birkaç kokuyu içine çekti,Merlin aşkına,ne seviyordu ki bu kadar koku alıyordu?

'Ya şimdi,yada hiç.' diye düşünerek yorganını üstünden çekip yataktan kalktı,yatakta uyuyan Blaise'e yaklaşıp kolunu dürttü,sesini çıkarmaya korkuyordu. Blaise'den ses yoktu. Birkaç kez daha denedi,sonuncu denemesinde aniden gök gürüldeyerek şimşek çakmış,Ron "Blaise!" diyerek çığlık atmıştı.

Blaise bu sesle anında yerinden sıçrayıp kalkarken büyüttüğü gözleriyle ona baktı "Ron?" Ron ona kızdığı için kötü kötü baktı "Ne oldu?" Ron sorusuna cevap veremeden yine büyük bir gürültü kopmuş,Ron korkarak ayıcığına sarılmıştı. Blaise perdeyi aralayıp dışarıya baktı "Korktun mu?" Kafasıyla onayladı Ron.

Blaise bir ona bir dışarıya baktı,kendi yatağına koyarsa muhtemelen bir kaç kez uyanırdı. "Gel hadi." Yana kayıp yanını pat patladı,Ron ona anlamazca baksa bile daha fazla dikilip canavarların dikkatini çekmek istemediği için yanına yattı.

Blaise üstünü sıkıca örttü,ama hala korktuğunu anladığı için "Sana bir hikaye anlatmamı ister misin?" diye sordu. Aslında,aklına başka bir şey gelmemişti. Ron kafasını salladı,önce asasına uzanıp bir kaç mum yaktı,etraf biraz olsun aydınlanırken "Bir zamanlar,çok cesur bir çocuk varmış." diye başladı asasını yerine koyarken.

"Gryffindor olan bu çocuk,iki arkadaşı ile birlikte sürekli başını belaya sokarak yaşarmış,ama çok iyi kalpli ve kibarmışta. Pek çok kişinin sevgisini kazanmış." "Sonra?" Blaise gülümsedi.

"Bir gün,yine normal bir günde,bir çocukla karşılaşmış. Bu çocuk,onların hiç sevmediği,ve onlarında onları hiç sevmediği bir bina olan,Slytherin'miş." Biraz durup devam etti Blaise "Bu çocuklar bir gün dalgınlıkla koridorda çarpışmışlar,cesur çocuk,çarptığı çocuktan özür dileyip yardım etmiş,ama kafalarını kaldırınca aslında düşman olan binalardan olduklarını anlamışlar." Ron Merkla karşlarını çattı "Sonra,çarptığı çocuk gitmiş,tek kelime etmemiş. Cesur çocuk ise umursamadan yoluna devam etmiş."

Derin bir nefes aldı Blaise "Yıllar sonra,savaş çıkmış. Cesur çocuk,arkadaşkarını geride bırakmayarak sonuna kadar savaşma andı içmiş. Yapmışta. Bütün düşmanlara kök söktürmüş,büyüsünü kullanmış,en sonunda kazanmışlar." Ron'a ufak bir bakış attı Blaise,uyumuştu.

Yüzüne ufak bir sırıtma oluştu,ama hemen geri silindi. Ne var yani küçük Ron'a gelecekte olacağı kişiyi anlatmışsa?

*******************************

Bölüm sonu.

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

Yıl başı için özel bölüm düşünüyorum,siz ne istersiniz? Ona göre yazacağım.

Adios.

Oops!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin