Merabalar.
Keyifli okumalar.
*******************************"Kalkın hadi!" kapı sertçe çalınırken,Elaine'in sesi duyulmuştu. Elaine en erken kalkan kişi olduğu için ev halkına musallat olurdu,bu yüzden uyurken herkes kapısını kilitlerdi. Ama bu Elaine'i durduracak bir sebep değildi.
Blaise dirsekleri üzerinde doğrulup kapıya baktı,gece kilitlemeyi neredeyse unutuyordu. "Weasley?" Ses yoktu. "Weasley?" kafasını çevirip olması gereken yere baktı,yeri boştu. "Ron?!"
Kapıyı açıp aşağıya doğru hızlı adımlarla yürümeye başladı,Kapı kilitliyken nasıl çıkabilirdi? "Blaise?" Nymeria Blaise'in aceleyle bir şeyler aradığını görüp peşinden inmişti "Ne yapıyorsun?" Blaise eliyle evi göstererek "Ron yok!" dedi.
Nymeria saçlarını kaşırken "En son mutfakta Sabel ile konuşuyordu." demişti. O da Elaine'den nasibini almıştı. Blaise adımlarını oraya çevirip hızlı adımlarla mutfağa girdi. Büyük mutfakta Sabel ve Ron gerçekten de oradaydı.
"Cidden,Hogwarts'da üç başlı bir köpek var mı?" Ron kafasını sallarken yeni doldurduğu kaymak birasından bir yudum aldı "Evet,hatta birinci sınıfta onunla dövüşmek zorunda kalmıştım." Sabel kaşlarını çattı "O sen miydin?! Gelecek postası'nda üç çocuk diye bahsedilmiştiniz!"
Ron kaşlarını çattı "Gelecek postası mı? Dumbledore bize kimsenin bilmeyeceğini söylemişti?" Sabel kaymak birasındam bir yudum aldı "Rita isimli bir kadın hamam böceği kılığında öğrenmiş." Ron iğrentiyle yüzünü buruşturdu "O kadın,Merlin aşkına! Tam bir baş belası!" Rita onu az kalsın ifşa ediyordu.
"Hiç sorma. Herkesin özel hayatına burnunu sokuyor. Annem en son Avada çekmemek için neredeyse asasını kırıyordu." Ron duyduğu itirafla gülmemek için dudaklarını bir birine bastırdı "Üzüldüm." Sabel inanmamış gibi yüzüne bakıp göz devirdi gülerken.
"Weasley!" Ron kafasını Blaise'e çevirdi "Neden haber vermeden çıkıp gittin?!" Ron yaslandığı yerden kalkmadan "Uykun çok tatlıydı,uyandırmak istemedim." Blaise bir Sabel'e,bir ona baktı "Bana söylemeden çıkma." "Peki?" Ron gözlerini dışarıya çevirdi,yine kar yağıyordu.
"Herkes kahvaltıya!" Bütün evi inleten ses Alaire'e aitti,bu ses herkesi mutfakta da olsa sofraya götürürdü,öyle de olmuştu. Herkes inip aşağıya,yemek masasına gitmişti.
*****************************
Bölüm sonu.
Ne düşünüyorsunuz bakalım?
Ufak bir bölüm oldu ama idare edin lütfen.
Bu akşam Wolfstar'ı atarım.
Adios.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oops!
Hayran KurguBlaise Zabini Ronald Weasley'in çocukluğuna bakmak zorundaydı.-BLAİRON