34

488 43 36
                                    

Merabalar.
Keyifli okumalar.
*******************************

Gözlerini hafifçe aralayıp,gördüğü on çift gözle neredeyse kalp krizi geçiriyordu Ron. Hepsi kendisine kilitlenmişti. "Aman Tanrım,sizin bana kastınız var!" Harry buna dudaklarını bükerek "Senin de başına gelmeyen kalmadı kardeşim,bir bu kalmıştı." diyerek sonradan güldü. Ron buna sonradan atacağı tokatı aklına not ederek göz devirdi.

"Bay Weasley,nasıl hissediyorsunuz?" Ron neredeyse kocaman oyuk oluşan yeri ovuşturdu,Madam Pomfrey üstünde bütün gece uyumamıştı. "İyiyim profesör." Dumbledore kafasını sallarken Bayan Mcgnogall "Biraz dinlrmeniz gerekecek bay Weasley,Hipograf tüyü güçlü bir büyüdür,üstüne bu büyü ve iksirler çok feci yan etkilere yol açabilir."

Ron bir şey demeden kafasını salladı,en azından Viktor'dan uzak olacaktı. Öte yandan Cedric yanındaki adama tip tip bakıyordu,keninden uzun ve kalıplı olmasına karşılık baya da ukalaydı,bir kaç yumruk atmamak için ellerini cübbesine sokuşturdu. Ağız tadıyla bir geçmiş olsuna gidemiyordu!

Luna ve Ginny de aynı şekildeydi,ama Luna Ginny'nin koluna girmek zorundaydı Viktor'u yumruk manyağı yapmasın diye. "Ukala herif." Diye mırıldanıp önüne döndü Ginny,abisine sarılıp gitse iyi olurdu.

"Bizim burada pek bir işimiz kalmadı,Profesör Mcgnogall,isterseniz şöyle geçelim." derken dışarıyı işaret etti Dumbledore,Grindelwald'a bit mektup yazması gerekiyordu.

Giden Profesörlerin arkasından baktı Blaise,bu adamı indirmek daha kolay olurdu da,Ron'u korkutmak istemiyordu. Sonuçta resmi olarak sevgili sanılıyorlardı. "Tanrım,Harry. Arkadaşına doyamıyor musun?" derken sesi huysuzdu Draco'nun,biran önce sevgilisini istiyordu. Pansy de aynı durumdan müzdaripti.

Harry ona bir bakış atarken,daha fazla dayanamayan Cedric öne çıkıp güzel gülümsemesini sundu  "Geçmiş olsun Ron. En kısa sürede iyileşirsin umarım." Derken eğilip kulağına bir şeyler fısıldadı. Ron buna kıkırdadıktan sonra karşılık olarak gülümsemesini büyüttü,daha sonra ise arkasını dönüp gitti. Ginny abisine hızla sarılıp giderken,çaktırmadan Viktor'a bir tane geçirmişti.

Böyle böyle sadece odada yalnız madam,Blaise ve Viktor kalmıştı. Madam Pomfrey "Odada yalnız bir kişi." diyerek uyarıda bulundu,bu ya Blaise,yada Viktor gidecek demekti. "Sevgilimle ben kalırım Madam." Derken gülümsüyordu Blaise,daha çok sinsi bir gülümsemeydi bu.

Viktor buna yan bir bakışla cevap verip,Ron'a baktı. Bakışlarında tam bir tehdit vardı,öyle ki,Ron yutkunmak zorunda kalmıştı. Aralarında oluşan bu gergin havaya,Blaise vücudunu ikisi arasına koyarak engel olmuştu. Bakışmaları kesilirken,Viktor boyu yüzünden Ron'u göremiyordu. Ron ise halinden memnun bir şekilde yerine geri sinmişti,çünkü Blaise bakışma işini devr almıştı. Ama Ron gibi korkmuş veya gergin bakmıyordu. Aksine,tehditkar ve ölümcül bakıyordu.

Viktor bir süre sonra arkasını dönerek odayı terk ederken,Blaise asasıyla kapıyı kapatıp yandaki yatağa oturdu. Ron'un bakışları elleindeyken "Ron?" diyerek dikkatini çekti. Kafasını kaldırıp ona bakarken "Endişelenme,ben buradayım." diyerek saçma bir cümle kurdu. Ron o adamla çok basit bir şekilde başa çıkardı.

"Ona ne diyeceğim Blaise?" Blaise kaşlarını çattı "Ne demek istiyorsun?" Ron derin bir nefes alıp "Onunla çoktan ayrıldım,mektuplarına yanıt vermedim. Ama peşimi bırakmıyor!" diyerek ellerini saçlarına attı "Neden ayrıldınız?"

Ron ellerini çekip ona baktı "Viktor çok kıskanç. Ne giysem karışırdı,arkadaşlarımdan bir şekilde haber tutar,ertesi sabah mektupla hemen onunla alakamı kesmemi söylerdi." Diyerek yutkundu. Blaise bir ara Ron'un okulda çok bol kıyafetlerle dolaştığını fark etmişti,hatta arkadaş çevresi de daralmaya başlamıştı. O dönem bunlarla çok dalga geçmişti.

"Ama şiddete hiç başvurmamıştı,o zamanlar yani." Derken bakışlarını kaçırdı Ron. "Bir gün,Hogsmade gezisi sırasında kıskançlık krizine girdi,çünkü Mione ve Harry ile alakamı asla kesmemiştim. Gözü döndü,bir darbe yedim. Asasını çıkarmaya çalışırken,ondan önce davranıp,ondan ayrılarak oradan ayrıldım. Ama asla peşimi bırakmadı!" diyerek kafasını ona çevirdi Ron.

Blaise sıktığı çenesi,kıstığı tehditkar gözleri ile boşluğa bakıyordu. "Blaise?" Aniden ayağa kalkıp giden adamın peşinden bağırıp,bileğini yakaladı Ron "Yapma,bir delilik yap diye anlatmadım bunu!" Diyerek yanındaki boşluğa çekti. Blaise çocuğun gözlerine baktıktan sonra iç çekti,acaba onu şu an öpse ne olurdu?

******************************

Bölüm sonu.

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

Son üç bölüm,sonra yeni hikaye.

Son üç bölüm,sonra yeni hikaye

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Viktor Krum

Blaise Zabini

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Blaise Zabini

Ron ve Dumbledore ile imtihanı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ron ve Dumbledore ile imtihanı

Adios.

Oops!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin