32

489 39 26
                                    

Merabalar.
Keyifli okumalar.
******************************

Akşam yemeği saatiydi,herkes profesör Dumbledore'u bekliyordu yemek için. Ron ellerini bir birine sürtüp ayaklarını sallıyordu. Çok acıkmıştı,bir an önce yemek yiyip odasına çekilmek istiyordu. Profesör Snape yine bir şeylerin acısını onlardan çıkarmak için neredeyse sekiz sayfalık bir yazı vermişti. Eli kopacaktı,ama Hermione bunu duyarsa kesinlikle gazabından kurtulamazdı.

Profesör Dumbledore en sonunda geldiğinde fazlaca geç kaldığı için asasını kaldırarak yemekleri getirdi. Konuşmasını yemekten sonraya saklamıştı. Nede olsa tanıtacağı kişi gecikecekti.

Ron hevesle çatalını alıp yemek yerken,bir yandan da Hermione'nin kitaplar hakkında zavallı Harry'i darlamasını izledi,Hermione ondan hayır gelmeyeceğini anlamış olacak ki,bütün gücünü Harry'nin üstünde kullanıyordu.

Blaise uzaktan,hafif bir tebessümle izledi. Dudaklarının kenarına sos bulaşmıştı,ama Ron'un bundan haberi yoktu. Hala Harry'i izleyerek sırıtıyordu. Ağzına ufak bir et parçası atarken hala sırıtıyordu,zavallı Pansy ise arkadaşı deli gibi görünmesin diye ona bir şeyler anlatıyordu.

"Tanrım,Herm. Bir saniye için balkabağı suyumun mütekkep olduğunu sandım!" diyerek hayretle oraya baktı Harry,mütekkep içti sanmıştı. Hermione buna ilk önce ters ters baksa bile sonradan gülmüştü. "Tanrım..."

Neville'in şaşkın fısıltısı ile oraya dönen üçlü,hiç beklemedikleri birisi ile göz göze gelmişlerdi. Viktor Krum. Viktor Krum,Dumblrdore'un masasının yanına geçip oturdu,gözü tam olarak Ron'daydı. "Tanrım..." dedi Ron.

Gözleri kocaman açılmış,Viktor'a bakıyordu,Viktor ise sırıtarak ona bakıyordu. Blaise bu bakışları takip edip,Viktor'a baktı. Bu sefer de ikisi kesişirken,Viktor'un gözlerinde bir alay kıvılcımı oluştu. Blaise ise saf öfkeyle baktı. Bu adama burada Avada çaksa,Azkaban'da kaç yılını harcardı acaba?

Profesör Mcgnogall içki bardağına bir kaç kere vurunca,bütün bakışlar oraya dönmüştü. "Dikkatinizi rica ediyorum." diyerek söze başladı Dumbldore "Fazla uzatmadan,sizi,yeni ama geçici Quidditch koçunuz,Viktor Krum ile tanıştırayım!" Derken,Viktor ayağa kalkmıştı. Herkesden alkış koptuktan sonra,yerine oturdu. "Yemeğe devam edin." Diyerek yemeğine döndü.

Ron ise kafasını çevirerek,Blaise ile göz göze geldi,yutkunurken dolan gözleri ile Blaise sinirle dişlerini sıktı.

******************************

Bölüm sonu.

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

Viktor da geldiğine göre,artık o sorumu sorabilirim:İstediğiniz sahneleri yazın,ekleyeyim. Kesin olarak.

Viktor'un gelişi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Viktor'un gelişi.

Viktor'un gelişi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Blaise Zabini.

Adios.

Oops!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin