21.bölüm

5.4K 198 11
                                    

(Multimedyada yeni karakterimiz Gece Kaya. Uraz'ın karısı, 22 yaşında ve 3 aylık hamile)

Linayla ben Gece ile sohbetin dibine vurmuştuk. Erkekler ayrı tarafta iş konuşurken biz bu tarafta dedikodu yapıyorduk. İyi kızdı Gece, herkese kendini sevdirmişti ve sohbeti baya sarıyordu.

"Ee, sonra ne oldu?"

Gece ağzında ki çekirdek kabuğunu çıkartarak heyecanla devam etti.

"Sonra işte ben ve Uraz ormanda kaybolduk, tabi daha yeni tanışmışız ve o zamanlar birbirimizi pek sevmiyorduk. Uraz'la tartışmıştık ve beni arkasında bırakıp başka yöne doğru gitmeye başladı, bende inat etmiştim ve onun arkasından gitmemiştim, tabi korkudan da titriyordum. Bir çığlık sesi geldi sonra.."

Lina ve benim gözümüz büyürken Gece kahkahalarla gülmeye başladı.

"Ben yerimde buz keserken Uraz bir anda bana doğru koşmaya başladı. Arkama saklanıp "Ayı gördüm ayı var" diye çocuk gibi çığlık atıyordu. Sonrasında meğer bu salak tavşan gölgesi görmüş onu ayı sanmış"

Üçümüz kahkahalarla gülmeye başladığımızda Uraz ve Alkın bu tarafa baktı. Gece'nin anlattığı anılarıyla sabahtan beri gülüyorduk ve artık benim gözümden yaş gelmişti.

Alkın'ın bakışları gülüşümde takılı kalmıştı, bana bakarken o da gülümsedi. Gece'nin beni dürtmesi ile Alkın da olan bakışlarımı çekmek zorunda kaldım.

Gözüyle Alkın'ı işaret edip,

"Eliza o kim?" diyerek sırıttı.

Benim gözlerim büyürken Lina da sırıtmaya başladı, Gece'ye doğru eğilip sanki ben duymuyormuşum gibi fısıltıyla,

"İnşallah gelecekteki sevgilisi" dedi.

Yanaklarım kızarırken oturduğum koltuktaki yastığı Lina'ya fırlattım. Gece ve o kahkahalarla gülmeye başlarken ben utançtan yerin dibine girecektim.

"Öyle birşey yok Lina, saçmalama!"

Kafasını dalga geçer gibi salladı.

"Ne yokmuş bakıyım?"

Gelen sesle hepimiz o tarafa döndük, yanımıza Uraz Kutay ve Alkın gelmişti. Uraz karısının yanına oturarak eliyle Gece'nin karnını okşadı. Alkın benim yanıma abimse Lina'nın yanına oturdu.

"Karıma hasret bıraktınız iki dakikada"

Uraz söylene söylene bize nispet yapar gibi Gece'ye sarıldı. Kutay kaşlarını çattı ve Lina'yı kendine çekerek o da sarıldı.

"Hayırdır oğlum bizim de sevgilimiz var, kime nispet yapıyorsun?"

Bana abi bana.

Uraz yalandan küçümsermiş gibi yaparak elini Gece'nin karnına koydu.

"Siz evli misiniz, sadece sevgilisiniz ayrıca benim çocuğum da var sizse evde kaldınız"

"Yakında belki evleneceğiniz bizde, sanane"

Lina Kutay'ın dedikleri ile yanakları kıpkırmızı olmuştu. Onlar kendi aralarında tartışırken Alkın bana biraz daha yaklaştı.

Onların duyamayacağı şekilde,

"Daha ne kadar kaçacaksın benden Eliza?" dedi.

Bu kadar yakın olmak kalbimi hızlandırırken abim görmesin diye biraz yana kaydım. Alkın'ın kaşları çatılmıştı.

"Birincisi bana bu kadar yaklaşma abim ve babam burada, ikincisi ben senden kaçmıyorum"

Çatık kaşları havalanırken bana sen mi diye bir bakış attı. Sırıtarak önüne dönerken kısık sesle,

Ortağım Bir MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin