35.bölüm

3.1K 111 4
                                    

Yatağımda oturmuş tepkisizce karşımdaki duvara bakıyordum. Şirketteki o günün üstünden neredeyse 3 gün geçmişti. Bu süre zarfında odamdan çıkmamıştım ve Alkınla pek görüşmemiştim, sadece telefonla konuşuyorduk.

Babam ve Kutay bu süreçte her zaman yanıma gelip neyim olduğunu sorsalarda onlara verecek cevabım olmadığından sorularını geçiştirerek geri gönderiyordum.

Sahi, onlara bu durumu nasıl açıklayacaktım? Nasıl açıklarsam daha az üzülürlerdi? Bunun altından kendi başıma çıkmam zorlaşmıştı. Ama kendimi toparlamalıydım. Bunu aileme açıklamam lazımdı.

Ne ara aktığını bilmediğim gözyaşlarımı elimin tersiyle silip Lina'ya akşam bizde olması gerktiğini içeren bir mesaj gönderdim. Onunla da konuşamamıştım kaç gündür, bu yüzden üçüyle de aynı anda konuşmalıydım çünkü bir daha kendimde bu gücü bulamayacaktım.

Gözlerimi kapatarak derin bir nefes verdim. Akşam büyük bir kargaşa olacaktı buna kendimi hazırlamalıydım. Ama yine de kendimi tutamayacağımı hissettiğim için Alkın'a da mesaj attım. O da orada olmalıydı, bana en büyük desteği o sağlayacaktı.

Elimdeki telefonu uzağa fırlatarak tekrar duvarla bakıştım. Bu kadar mıydı? Yıllar boyu içimde taşıdığım annemin acısı Belçin yüzünden miydi? Peki neden? Ne derdi vardı ki annemle? Benim annem karıncayı bile incitemezdi ki.

Akan burnumu çektim ve ellerimle yüzümü kapattım. Üç gündür zihnimde dolanan sorulara artık bir cevap istiyordum.

Kendime gelmek adına tekrar derin bir nefes aldım ve ayağa kalkarak banyoya ilerledim. İçeri girdiğim gibi aynadan yansımamı gördüm. Berbat haldeydim. Saçım başım birbirine girmiş, gözlerim ağlamaktan kızarmış ve şişmişti.

Boş bakışlarımla aynaya bakmayı bırakıp elimi yüzümü yıkadım. Biraz olsun iyi hissederken duş alma ihtiyacı da duydum.

Üzerimdeki kıyafetleri tek tek çıkararak suyu ayarlama gereği duymadan kendimi buz gibi suyun altına attım. Vücudum hissettiğim soğuklukla titrerken gözlerimi sıkıca kapattım. En azından aklımdaki düşünceler gitmişti.

Aldığım duş sonrası banyodan çıktım ve saçımı da kuruttum. Gözüm saate kayınca çoktan aşkam beşi geçtiğini fark ettim. Alkın ve Lina biraz sonra burada olacaktı.

Ayağa kalkarak giyinme odama giderek kıyafetlerime kısaca göz attım. Elime geçen ilk kıyafeti alarak giyindim. Banyo ettiğimden dolayı üşüdüğüm için üzerime kısa bir ceket aldım.

(Çanta yok)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Çanta yok)

Kendimi yapacağım konuşma için son kez hazırladım ve telefonumu da alarak odamdan dışarı çıktım.

Yavaş adımlarla merdivenleri inerken her inişimde gerginliğim daha çok artıyordu. Merdivenleri inerken kapı çaldı. Daha hızlı inerek  kapıyı açtım, Lina gelmişti.

Ortağım Bir MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin