Özel Bölüm

1.4K 38 23
                                    

(Gelinliği bu isterseniz başka birşey hayal edebilirsiniz)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Gelinliği bu isterseniz başka birşey hayal edebilirsiniz)

2 yıl sonra

Heyecandan titreyen ellerimi sıkıca yumruk haline getirip gözlerimi kapattım. Yanımda duran Lina bana sakin olmamı söylediğinde ona, bunun o kadar da basit olmadığını söylemek istiyordum ancak heyecandan ağzımı açamadım. Bu arada Lina ve abim evlenmişti. Hatta Lina'a bir aylık hamileydi.

Evet bugün Alkın ve ben evleniyorduk ve üzerimdeki heyecan çok fazlaydı. Ben gelin odasında hazır bir şekilde beklerken Alkın'ın nerede olduğuna dair bir fikrim yoktu.

Düğünümüzü kır düğünü olarak seçmiştik. Yeşil ağaçlar ve büyük bir havuzu olan bir alandı. Davetli olarak çok kişi çağırmamıştık, ailelerimiz, iş ortaklarımız ve bir kaç arkadaşımızı davet etmiştik. Düğün yeri özenle dekore edilmişti. Önce girdiğinizde bir ev gibiydi ancak bahçeye açılan kocaman bir kapısı vardı. Giriş yapmak için de güzel bir yer olduğundan dolayı burayı seçmiştik.

İkimizde bu seçimden memnunduk çünkü tam istediğimiz gibiydi. Ailelerimiz de bizim gibi çok mutluydu.

(Ben yazar olarak burada bir şey eklemek istiyorum. Alkın'ın annesini hikayede anlattım mı hiç hatırlamıyorum ancak annesi ve babası boşandı ve Alkın babasının yanında kalıyor. Söyledim mi hiç hatırlamıyorum ama olay böyle, şimdi hikayeye devam edebiliriz)

Mutluluk ile Lina'ya döndüm ve ellerini sıkıca tuttum.

"Lina ben bayılırsam tut tamam mı, çünkü şuan çok gergin hissediyorum"

"Saçmalama Eliza, gerginliği falan bir kenara at sadece mutluluğuna odaklan"

"O kadar kolay değil"

Ayakta durmaktan ayaklarım ağrıdığı için kendimi koltuğa attım.

"Alkın nerede kaldı ya?!"

Söylenmeye başladığımda Lina bana çaktırmadan göz devirdi.

"Eliza boğacağım seni şimdi, beş dakika önce dedim ya misafirleri karşılayıp gelecekmiş"

Üzüntü ile omzumu düşürdüm. Bu düğün haftasında onunla çok az konuşmuştuk ve haliyle özlemiştim. Kapı tıklandığında heyecanla ayağa kalktım. Lina da benim kalkmamla beraber kapıya giderek arkasında durdu.

"Kim o?"

"Benim kızım, babası"

"Ve abisi"

Babam ve Kutay'ın sesi ile burukça gülümsedim. Lina kapıyı hafif aralayarak sol elini uzattı.

"Önce para sonra kız"

"O damattan istenmiyor muydu?"

Babam şaşkınca konuştuğunda Lina sırıtarak omuz silkti.

Ortağım Bir MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin