31.bölüm

4.3K 134 12
                                    

Dudaklarımız yavaşça ayrıldığında nefes nefese kalmıştık. Hızlı soluklar alarak kalp atışlarımı dizginlemeye çalıştım. Alkın alınlarımızı birbirine yaslayarak gözlerimin içine baktı, utandığımı hissederek gözlerimi sıkıca yumdum.

Doğru ya biz öpüştük. Allahım! Utancımdan yerin dibine girmeme az kalmıştı.

Alkın'ın kıkırtısı kulaklarımı doldurdu. Yanağımda olan elini yavaş hareketlerle okşamaya başladı.

"Güzelim gözünü açar mısın?"

Başımı olumsuz anlamda sallayarak kafamı boynuna gömdüm. Tekrar gülerek bana sıkıca sarıldı.

"Bundan sonra kimsenin sana zarar vermesine izin vermeyeceğim, artık acı çekmek yok"

Kokusunu içine çekerken kollarımı sıkıca boynuna doladım.

"Biz sevgili mi olduk şimdi?"

Sorduğum soru ile gülümsediğini hissettim.

"Evet öyleyiz"

Bende gülümsedim. Şaka gibi geliyordu, resmen sevgili olmuştuk. Bir süre öyle sarılı kaldıktan sonra ondan ayrıldım. Birkaç gündür aklımda birşeyler dolaşıyordu, bugün onları Alkın'a söylemeliydim.

Yüzümdeki gülümsemeyi silip ciddi bir ifade ile,

"Alkın ben senin ile birşey konuşmak istiyorum, önemli" dedim.

Ciddi olduğumu fark edince gülümseyen ifadesinin yerine çatık kaşlarını geçirdi. Dinliyorum manasında başını sallayarak merakla ne diyeceğimi bekledi.

Derin bir nefes verdim.

"En baştan söylüyorum birazdan diyeceğim şeyler üzerine hiç birşey yapmayacaksın, herşeyi ben  yapmak istiyorum"

"Eliza konuya gelir misin artık"

"Alkın ben şimdi sana beni kaçıran kişiyi söyleyeceğim tamam mı?"

Konu buydu, Belçin konusunda Alkın'dan yardım almam lazımdı. Kendi başıma yapmamın neredeyse imkansız olduğunu biliyordum. Bu yüzden Alkınla beraber Belçin hakkında bilgi toplayacak ve onu en zayıf noktasından vuracaktım.

Dediğim şeyler üzerine kaşlarını daha çok çatarak çenesini sıktı.

"Ee?"

Elimi yumruk olmuş elinin üzerine koydum ve gözlerinin içine baktım.

"Alkın lütfen, onun işini bana bırak. İntikamımı ben almak istiyorum. Sen sadece bana o kişi hakkında bilgi vermen yeterli. Birşey yapmayacağına söz verir misin?"

Gözümde oluşan kararlılık ifadesini görünce gözlerini yumdu ve derin bir nefes verdi.

"Tamam, tamam söz veriyorum intikamını sen alacaksın söz. Şimdi bana onun kim olduğunu söyler misin güzelim?"

Yumuşak bir şekilde konuştuğunda başımı önce aşağıya eğdim sonra tekrar Alkın'a çevirdim.

"Belçin"

"Ne?!"

Alkın sinirle ayağa kalktığında bende peşinden kalktım. Gözlerimin içine bakarak,

"Eliza emin misin?" diye sordu.

"Tabikide eminim Alkın, bana o videoları izleten bizzat kendisiydi"

"Allah kahretsin!"

Sinirle bağırarak elini saçlarından geçirdi ve gitmek için hareketlendi. Ne yapacağını bildiğimden hızlıca kolunu tuttum ve bana bakmasını sağladım.

Ortağım Bir MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin