valentina pov.
de jongen loopt op mij af. ,,dat is niet mijn vaders auto lieverd.'' zegt hij lachend als hij zijn zonnebril van zijn neus haalt en ik grinnik. ,,ja, dat zeggen ze allemaal, lieverd.'' zeg ik en kijk naar het uitzicht. zijn groene ogen kijken mij aan en de jongen leunt tegen de reling aan. ,,wie ben jij, ik heb je nog nooit gezien.'' vraagt hij mij. ,,maakt dat wat uit dan.'' vraag ik hem en rol met mijn ogen. ,,nou, als ik je vaker bijna aanrij, dan wil ik wel weten wie je bent.'' zegt hij lachend. ,,jij moet gewoon uitkijken met rijden, heb jij je rijbewijs gekregen met een bakje boter.'' vraag ik hem en kijk hem aan. ,,nee eigenlijk niet.'' zegt hij en kijkt mij aan. hij draagt een zwarte broek met een witte blouse. ,,maar, wie ben jij.'' vraagt hij na een tijdje en ik kijk in zijn groene ogen. ,,valentina black.'' zeg ik als ik mijn hand uitsteek. ,,lando norris.'' zegt hij en schud mijn hand. ,,wat doe je hier.'' vraagt hij mij als zijn groene ogen mij doordringend aankijken. ,,dat weet ik ook niet.'' zucht ik en draai mijn hoofd weer naar het uitzicht. ,,waar kom je vandaan.'' vraagt hij waardoor ik grinnik. ,,jij wilt wel veel weten.'' zeg ik lachend als ik hem aankijk en lando knikt. ,,ja, eigenlijk wel. ik heb je nog nooit gezien.'' zegt hij en ik zucht. ,,mij wil je niet kennen.'' zeg ik en lando kijkt mij aan. ,,ehm, jawel.'' zegt hij en ik grinnik. ,,ken je david black.'' vraag ik hem en leun met mijn rug tegen de reling aan. ,,ja, die mafia baas uit Zuid-Amerika, hij is vermoord door zijn vrouw.'' zegt hij en ik knik. ,,ja tuurlijk, ik volg het nieuws wel.'' zegt hij lachend en ik grinnik. ,,oke, mooi. dus je kent mijn man.'' zeg ik en kijk lando doordringend aan. ,,jij, jij bent val black.'' vraagt hij en zijn ogen worden groot. ,,de enige echte.'' zeg ik en lando gaat rechtstaan. ,,oke, ehm. hoe gaat het met je.'' vraagt hij ongemakkelijk. ,,ja, met mij prima, opzich.'' zeg ik lachend en lando kijkt mij aan. ik hoor een toeter en kijk op. ik zie een zwarte Ferrari aankomen met een witte en rode streep. ,,valentina. ik probeer je overal te zoeken.'' zegt charles boos als hij uit de auto stapt. ,,lando.'' zegt charles en lando knikt naar hem. ,,jullie kennen elkaar.'' vraag ik charles en ze knikken. ,,hou jij iets van formule 1 in de gate.'' vraagt charles en ik grinnik. ,,niet echt.'' zeg ik lachend. ,,maar hoe kennen jullie elkaar.'' vraagt lando en hij wijst naar ons. ,,ik ben valentina leclerc black.'' zeg ik en lando zijn ogen worden groot. ,,jij hebt een zusje.'' vraagt lando aan charles en hij zucht. ,,ja, helaas wel.'' zegt hij en kijkt mij aan. ik glimlach naar hem. ,,nou, broeder.'' zeg ik en begin te lachen. ,,ik ga weer, was gezellig.'' zeg ik en loop aan. ,,valentina.'' hoor ik charles zeggen en ik loop rustig door de trap af, waar de auto niet kan komen. als ik bij de boulevard kom rijd charles zijn Ferrari langs mij. ,,stap in.'' zegt hij als hij zijn raampje omlaag doet. ik zucht en stap in. ,,waarom doe je zo gemeen tegen mij.'' vraag ik charles als ik zit. ,,jij bent een crimineel val, dat weet je. dat ben je altijd al geweest.'' zegt hij en hij rijd aan richting huis.
JE LEEST
The Mafia Queen
RomanceValentina leclerc. De dochter van herve en pascale Leclerc. De jongere zus van Charles en Lorenzo leclerc en de oudere zus van Arthur leclerc. Valentina is al sinds klein af aan uit de media gehouden. Ze is toen ze haar vriend leerde kennen naar am...