valentina pov.
lando staat bij zijn auto. ,,succes babes.'' zeg ik blij en geef lando een kus. ,,voor jou oke.'' zegt hij en ik knik. ,,doe maar voorzichtig.'' zeg ik en lando knikt. hij zet zijn helm op en stapt de auto in. mijn telefoon gaat en ik pak het uit mijn broekzak. onbekend nummer. ik zucht en druk het weg. ik word meteen weer gebeld door hetzelfde nummer. ,,hallo.'' vraag ik als ik de garage uitloop. ,,valentina leclerc.'' hoor ik een zware stem zeggen. ,,ligt eraan, wie is dit.'' vraag ik als ik naar de tv kijk. lando rijd momenteel op plek 6. ,,dat maakt niet uit. maar, we weten dat jij nate hebt vermoord.'' zegt de man en ik trek mijn wenkbrauwen op. ,,ik heb nate niet vermoord.'' zeg ik en mijn ogen staan gericht op de tv maar mijn gedachte is gefocust op het gesprek. ,,nee jij niet, maar meneer lando norris wel.'' zegt de man lachend. ,,ook niet, wij hebben er niks mee te maken.'' zeg ik en de man lacht. ,,lieverd, we hebben de camera beelden gezien.'' zegt de man en mijn ogen worden groot. ,,we weten dat jij ze hebt verwijderd.'' zegt de man. ,,wat wil je.'' vraag ik hem boos. ,,ga nu weg, laat alles achter, anders is het tik tak voor lando.'' zegt de man en mijn ogen worden groot. ik loop snel door naar de garage. ,,wat heb je gedaan.'' vraag ik hem boos. ,,ga daar weg val.'' zegt de man en ik kijk op. ,,wat heb je met lando gedaan.'' vraag ik hem zacht. ,,nog twee rondjes, ben jij ook live aan het kijken.'' zegt de man en ik kijk op. ,,wel spannend he.'' zegt de man en ik kijk naar de tv. ,,nog een rondje val.'' zegt de man en dan word de verbinding verbroken en we horen een knal. ik kijk naar de tv. lando vliegt in de muur met hoge snelheid en draait een paar keer rond. ,,lando.'' roep ik en ren de garage uit. ik ren over de pitlane. ,,val.'' hoor ik iemand roepen maar ik blijf rennen. naar hem. als ik bij lando kom trek ik de band van hem af. ik zie de rest van het personeel mijn kant opkomen. ik klim op de auto en haal lando zijn stuurtje weg. ,,lando.'' vraag ik en doe zijn vizier open. zijn ogen zijn dicht. ik ga op de halo staan en steek mijn armen onder die van lando. ,,arh.'' roep ik hard en til lando de auto uit. de rest is er ook en de ambulance personeel helpt mij mee om lando te verplaatsen. ,,lando.'' vraag ik als zijn helm word afgedaan. ,,lando.'' vraag ik hem zacht als hij niet reageert. lando word de ambulance ingereden en rijd met zwaaiende sirenes weg. ik voel een traan over mijn wang glijden. ,,lan.''
JE LEEST
The Mafia Queen
RomanceValentina leclerc. De dochter van herve en pascale Leclerc. De jongere zus van Charles en Lorenzo leclerc en de oudere zus van Arthur leclerc. Valentina is al sinds klein af aan uit de media gehouden. Ze is toen ze haar vriend leerde kennen naar am...