82.

104 3 0
                                    

valentina pov. 

ik kijk lando aan. hij trekt zijn race pak aan en maakt zichzelf klaar voor de race. ,,succes.'' zeg ik tegen hem als lando op mij afloopt en mij een kus geeft. ,,dankje, voor jou win ik.'' zegt hij als hij nog een kus op mijn lippen drukt. ,,is goed babes.'' zeg ik blij en zie kylie aankomen. ik rol met mijn ogen als ze op lando afloopt. ,,lando.'' zegt ze lief en ik kijk haar aan. ,,moet jij niet ergens zijn.'' vraag ik aan haar. ,,moet jij je niet bemoeien met jou andere leventje.'' vraagt ze mij arrogant. ik trek mijn wenkbrauwen op en kijk haar aan. ,,ik heb alleen een leven met lando hoor.'' zeg ik en kylie kijkt mij vies aan. ,,vertel jij dat aan david dan.'' zegt ze en loopt weg. ik zucht en kijk anar lando. hij zit in zijn auto en rijd net weg. oke, kylie tijd. ik draai mij om en loop naar de kantine. ik zie kylie niet lopen. dan zie ik haar lelijk, blond geverfde haar de wc in lopen. een grijns verschijnt op mijn gezicht en ik loop de wcs in. ik pak kylie haar haren vast en trek haar naar mij toe en duw haar tegen de deur aan. ,,wat moet je.'' vraagt ze mij arrogant. ik grijns naar haar en pak mijn mes uit mijn laars. ,,laat lando en mij met rust, of ik sweer, jij ademt niet meer.'' zeg ik en kylie kijkt mij aan. ,,jij doet mij toch niks.'' zegt ze uitdagend. ik rol met mijn ogen en steek het mes net langs haar hoofd. ,,probeer mij niet uit, de volgende zit tussen jou lelijke ogen.'' zeg ik als ik kylie los laat. ,,je wilt mij niet als jou vijand.'' zeg ik als ik het mes uit de deur trek en die weer in mijn laars stop. ik open de wc deur en loop de garage weer in. even later komt kylie aangelopen en zegt ze iets tegen jon en dan loopt ze snel weg. jon kijkt mij aan en ik haal mijn schouders op. 

,,ehm, babe, vraagje he.'' hoor ik lando zijn stem vragen en ik open mijn ogen. ,,hey babe.'' zeg ik blij als ik opsta en lando een knuffel geef. ,gefeliciteerd met je podium plek.'' zeg ik blij en geef hem een kus. lando glimlacht naar mij en pakt mijn heupen vast. ,,heb jij iets te maken met het onslag van kylie. ze komt niet meer terug.'' vraagt hij mij. ,,nee hoor, weet er niks van.'' zeg ik en kijk lando aan. een kleine grijns verschijnt op mijn gezicht. lando glimlacht en verplaatst zijn handen naar mijn heupen. ,,dankje.'' zegt hij zacht en drukt zijn lippen op de mijne. ik glimlach tegen hem aan. ,,ze was zo irritant aan het doen, zak en ik waren al aan het kijken voor een vervangende pr voor mij.'' zegt lando blij waardoor ik grinnik. ,,geen probleem, ik deed het met liefde.'' zeg ik lachend en lando doet met mij mee. 

The Mafia QueenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu