47.

116 4 0
                                    

valentina pov.

zijn vingers glijden over mijn arm. ik zucht en draai mij om naar lando. ,,zeg niet weer dat je niks wilt.'' zegt lando zacht als zijn vingers over mijn blote rug glijden. ,,ik ga jou pijn doen.'' zeg ik en lando zucht. ,,dat doe je niet.'' zegt hij zacht en drukt zijn lippen weer op de mijne. een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht. ik trek mij terug en lando zucht. ,,je moet zo gaan, het is media dag.'' zeg ik zacht en lando kreunt. ,,mag ik mij ziekmelden en met jou in bed liggen.'' zegt hij en duwt mij om. ik zucht en sla mijn armen om lando heen. zijn blote lichaam voelt zacht en warm tegen de mijne. mijn vingers glijden door zijn haren. ,,nee.'' zeg ik zacht. ,,lan.'' zucht ik en lando kijkt mij aan. ,,val.'' zegt hij glimlachend. ,,ik heb riven de baas gemaakt, zolang ik er niet ben.'' zeg ik zacht en lando knikt. ,,zolang je er niet bent.'' vraagt hij mij. ,,ja, ik moet af en toe terug, hun zijn mijn familie lando.'' zeg ik. ,,weet ik babe, het komt goed oke.'' zegt hij als hij zijn hand in mijn nek legt en zijn duim over mijn wang streelt. ,,ik ben trots op je.'' zegt hij en ik zucht. ,,mensen blijven mij wel zoeken.'' zeg ik en lando knikt. ,,we zijn samen val, wij zijn een team oke.'' zegt lando en ik knik. ,,oke.'' zeg ik en drukt mijn lippen op die van hem. lando kruipt weer boven op mij en ik sla mijn armen om hem heen. lando zijn hand glijd naar mijn borst en knijpt er zacht in. ,,val.'' kreunt hij tegen mijn lippen aan. ,,we moeten zo gaan.'' zucht ik als ik lando wegduw. ,,ja.'' zucht hij en laat mij los. ,,zijn we nu wel iets. of moet ik dichter bij kylie gaan hangen.'' vraagt lando lachend als hij uit bed stapt. ik grinnik en ga rechtop op bed zitten. ,,nee, anders vermoord ik haar ook.'' zeg ik en lando grinnikt. hij loopt naar het bed en pakt mijn gezicht vast. ,,kom princess.'' zegt lando en drukt een kus op mijn lippen. ik grinnik en lando laat mij los. ik sta op van bed en loop naar de badkamer. ik stap de douche in en lando volgt mij. zijn handen glijden over mijn lichaam en hij laat zijn handen rusten op mijn heupen. ik voel zijn lippen in mijn nek. ,,lando.'' zucht ik zacht als het warme water over onze lichamen lopen. lando draait mij om en duwt mij tegen de muur aan. ik druk mijn lippen op de zijne en lando tilt mij op. ik sla mijn benen om zijn heupen en lando verplaatst zijn handen naar mijn billen. ik voel hem al tegen mij aan. ,,lan.'' kreun ik als ik hem loslaat. de bel gaat en lando kijkt mij aan. ,,urg.'' zegt hij en zet mij neer. hij pakt een handdoek en loopt de badkamer uit. ik zucht en zet de douche uit en loop naar de slaapkamer. lando komt weer binnen en mijn ogen glijden over zijn lichaam. ,,dat was jo-'' begint hij maar ik loop op hem af en druk mijn lippen op de zijne. lando pakt mijn heupen vast en loopt naar het bed. hij laat ons beiden vallen. ik doe snel lando zijn handdoek af en lando zijn handen glijden weer over mijn lichaam heen. ,lando.'' kreun ik als ik hem in mij voel. ik pak zijn dekbed vast als ik lando sneller voel stoten. 

The Mafia QueenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu