lando pov.
ik maak de deur van mijn appartement open in nice en leg mijn sleutels op het tafeltje. mijn tas en paddel bord leg ik op de grond neer en haal een hand door mijn haren. ik laat mijn op de bank vallen en pak mijn telefoon erbij. carlos, max, alex en ik zijn net wezen paddellen. max en ik hadden gewonnen. een glimlach verschijnt op mijn gezicht als ik het nieuws zie. valentina black gezien op de airport van mexico city. staat er. eindelijk weer een bericht over valentina, niemand kan haar bereiken en niemand kan haar vinden. charles zegt dat ze zo is. niemand kan haar vinden tot ze het zelf wilt. er word op de deur geklopt en ik kijk verbaasd op. ik kijk op de klok. 22:48. ik zucht en sta op, ik loop naar de deur en maak deze met een frons open. ,,val.'' vraag ik als ik valentina zie staan. ,,mag ik binnenkomen.'' vraagt ze en ik knik en zet een stap opzij. ze doet haar muts af en kijkt mij aan. ,,wat is er.'' vraag ik haar en ze zucht. ,,ik kom afscheid nemen.'' zegt ze en ik kijk haar aan. ,,wat, hoezo.'' vraag ik haar als ik een stap naar haar toe zet. valentina haar groene ogen kijken mij aan. ,,we hebben een bank overvallen, en de politie heeft mij bijna te pakken.'' zegt ze en mijn mond valt open. ,,val, waar ben je mee bezig.'' vraag ik haar als ik haar handen vastpak. ,,ik ga mezelf aangeven, zodat mijn groep vrijuit kan gaan.'' zegt ze en ik schud mijn hoofd. ,,nee, dat laat ik je niet toe.'' zeg ik en valentina grinnikt. ,,ik heb jou niks gevraagd lando. maar blijf uit mijn buurt.'' zegt ze en zet een stap naar achter. ,,valentina, ik wil in jou buurt zijn.'' zeg ik tegen haar en valentina kijkt mij aan en schud zacht haar hoofd. ,,ik trek jou mee lan, zoals iedereen zegt, ik ben een crimineel.'' zegt ze en ik schud mijn hoofd. ,,ik laat jou niet achter de tralies zitten.'' zeg ik en kijk haar aan waardoor ze zucht. ,,doei lando.'' zegt ze zacht als ze mij aankijkt en loslaat. ,,nee.'' zeg ik en zet een stap naar haar toe en druk mijn lippen op de hare. haar hand glijd naar mijn borst en ik voel een kleine duw. mijn handen glijden naar haar heupen en valentina haar handen glijden naar mijn nek. een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht als ik valentina haar tong over de mijne voel glijden. ze trekt mij dichter tegen haar aan. mijn hand glijd naar haar wang en mijn duim aait over haar wang. ik trek na een tijdje rustig terug. ,,blijf hier.'' zeg ik zacht. ,,dat kan ik niet lando.'' zegt ze zacht en legt haar voorhoofd tegen de mijne. ,,ik ga er alles aandoen dat je bij mij blijft.'' zeg ik zacht en zie een traan over haar wang glijden. ,,vergeet mij.'' zegt ze zacht als ze mij loslaat. ,,vergeet mij alsjeblieft.'' zegt ze zacht als ze een stap naar achteren zet. ,,doe ik niet, mevrouw black.'' zeg ik zacht en valentina kijkt mij aan. ,,doei, meneer norris.'' zegt ze zacht en loopt mijn voordeur uit.
JE LEEST
The Mafia Queen
RomanceValentina leclerc. De dochter van herve en pascale Leclerc. De jongere zus van Charles en Lorenzo leclerc en de oudere zus van Arthur leclerc. Valentina is al sinds klein af aan uit de media gehouden. Ze is toen ze haar vriend leerde kennen naar am...