valentina pov.
,,welkom in Las Vegas.'' zegt lando blij als we door de paddock lopen. ,,heel vet dat je hier racet.'' zeg ik als ik mijn ogen uitkijk. we zijn twee weken verder, en het gaat op zich best goed. als lando alleen is breekt hij soms maar dan neem ik hem in een knuffel tot hij rustig is. lando zijn hand zit in de mijne en hij zwaait ze op en neer. ,,wat wil je doen morgen, dan ben je jarig.'' vraag ik lando en hij kijkt mij aan. ,,jou.'' zegt hij lachend waardoor ik grinnik. ,,buiten dat.'' zeg ik lachend en lando grinnikt. ,,we kunnen, stappen. film kijken in bed. wat jij wilt.'' zegt lando en ik glimlach naar hem. ,,het is jou feest.'' zeg ik en ik hem aankijk waardoor lando grinnikt. ,,dan gaan we zo maar eens naar het hotel terug dan, als het mijn feest is.'' zegt lando blij en ik schud lachend mijn hoofd. lando laat mijn hand los en legt deze over mijn schouder. mijn hand verplaats ik op lando zijn rug en ik veeg erover heen. lando glimlacht naar mij. we lopen verder de paddock door. over 3 dagen is de race en media dag is net voorbij. morgen is de eerste training en ik ben heel benieuwd. ,,wil je ergens op de hoek een pizza halen.'' vraag ik lando en hij knikt voorzichtig. ,,zolang niemand het ziet dan ja.'' zegt hij en ik grinnik. ,,val.'' hoor ik en draai mij om. ik zie charles aankomen met Alexandra. ,,hey.'' zeg ik en geef ze beiden een knuffel. lando doet hetzelfde. ,,willen jullie mee vanavond.'' vraagt charles ons en ik kijk hem aan. ,,waar heen.'' vraag ik hem. ,,we willen ergens uiteten.'' zegt Alexandra en ik voel lando zacht in mijn arm knijpen. ,,lijkt mij heel leuk, alleen hebben val en ik al plannen vanavond.'' zegt lando en ik kijk hem aan. ,,ow, wat gaan jullie doen.'' vraagt Alexandra enthousiast. ,,film kijken.'' zeg ik en kijk ze aan. charles trekt zijn wenkbrauwen op en knikt. ,,oke, doe het veilig.'' zegt charles lachend en lando grinnikt. lando en ik lopen de paddock uit. ,,hier heen babes.'' zegt lando en trekt mij mee de hoek om. ik grinnik en volg lando blij naar de pizza hoek. ,,twee magaritta's.'' zegt lando en we krijgen twee punten pizza, maar twee grote pizza punten. ik pak het over van lando en we eten het rustig op. ,,dus, welke film wil je zien.'' vraagt lando mij en ik grinnik. ,,weet ik nog niet.'' zeg ik en geef lando een snelle kus. ik bijt zacht op zijn onderlip. ,,hm.'' zucht lando zacht en ik laat hem glimlachend los. we lopen naar het hotel en lando drukt op de juiste verdieping. als we in het hotel aankomen doe ik snel mijn trui uit. ,,ik ben even snel douche.'' zeg ik tegen lando die zichzelf op bed laat vallen. ik loop de badkamer in en kijk in de spiegel. ik doe mijn broek en hemdje uit en dan hoor ik een klop. ,,mag ik mee.'' vraagt lando als hij zijn hoofd binnen steekt. ,,waarheen.'' vraag ik hem verward. ,,de douche.'' zegt hij lachend als zijn ogen over mijn lichaam glijden. ik draag een zwart lingerie setje. ik knik. ,,jij altijd.'' zeg ik en lando doet de deur verder open. hij heeft alleen zijn spijkerbroek aan en kijkt mij aan.
JE LEEST
The Mafia Queen
RomanceValentina leclerc. De dochter van herve en pascale Leclerc. De jongere zus van Charles en Lorenzo leclerc en de oudere zus van Arthur leclerc. Valentina is al sinds klein af aan uit de media gehouden. Ze is toen ze haar vriend leerde kennen naar am...