10.

186 3 0
                                    

valentina pov.

ik zucht en loop de keuken uit. ik loop de half kapotte trap op richting de derde verdienping. ik kijk naar beneden, 18 meter tot de begaande grond. hoofd eerst en het is klaar. ,,david.'' roep ik als david alex over de reling duwt. ik hoor een zachte, doffe klap en kijk david aan. hij ademt zwaar en kijkt mij aan. ,,waarom deed je dat.'' roep ik naar hem als ik naar de reling ren. ik kijk erover en zie alex in een plasje bloed op de grond liggen. ,,dat was onze vriend.'' roep ik boos naar david als ik hem naar achteren duw. ,,hij was een spion, van de vijand val.'' zegt david boos als hij mij vastpakt. zijn bruine ogen kijken mij aan. ,,hij was geen vriend.'' zegt hij en ik kijk hem aan. ,,maar.'' zucht ik waardoor david zijn hoofd schud. ,,ik hoorde hem praten, aan de telefoon. ze willen jou hebben val.'' zegt hij als zijn armen om mijn lichaam glijden.. ik zucht en kijk hem aan. ,,waarom.'' vraag ik david zuchtend. ,,omdat jij van mij bent.'' zegt hij zacht en ik kijk over de reling. mijn hand glijd erover als ik terug denk aan die nacht. de eerste nacht dat ik david zo zag, zo, kwetsbaar. die nacht kwam de mafia baas in hem naar boven. die avond is hij op zijn knie gegaan, en mij ten huwelijk gevraagd. ter bescherming van mij en hem. en voor de liefde natuurlijk. ik zucht en draai aan mijn trouwring. een traan rolt over mijn wang en loop de gang verder door naar de master slaapkamer. onze slaapkamer. ik open voorzichtig de deur die nu piept. ik blaas mijn adem uit als ik naar de slaapkamer kijkt. alles, ziet er nog precies hetzelfde uit. ik loop voorzichtig naar het bed en ga erop zitten. mijn handen glijden door de zachte lakens en ik zucht. ,,ik mis je.'' zeg ik zacht als ik weer een traan over mijn wang voel glijden. ik kijk rond en zie de deur van onze kleding kast een beetje open staan. ik zucht en loop erheen. mijn hand glijd voorzichtig over de houten deur en ik maak de kast verder open. david zijn bloezen en shirts hangen netjes in zijn kast. hoe ik het altijd deed. ik pak mijn lievelingsshirt uit de kast en hou deze tegen mijn neus aan. zijn heerlijke geur komt mijn neus binnen en ik barst in tranen uit. ik laat mij via de deur naar beneden glijden.

mijn ogen glijden door de ruimte heen en open de andere kast. mijn prachtige witte trouwjurk hangt nog mooi in de kast. ik pak deze uit de kast en leg hem op bed neer. het witte kant is nog zo zacht als ik mij kan herinneren. er word voorzichtig op de deur geklopt en hij gaat open. ,,gaat het.'' vraagt riven voorzichtig en ik knik. ,,ja.'' zeg ik en veeg mijn traan weg. ,,sorry.'' zegt hij zacht en ik schud mijn hoofd. ,,het is oke.'' zeg ik zacht. ,,wat is er gebeurd die nacht.'' vraagt riven mij zacht en ik schud mijn hoofd. ,,heel veel.'' zeg ik zacht en ik voel riven zijn hand op mijn schouder. ,,je kunt tegen mij praten.'' zegt hij zacht en ik knik. ,,weet ik.'' zucht ik en kijk hem aan.

The Mafia QueenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu