valentina pov.
zijn vingers glijden over mij heen en ik trek hem dichter tegen mij aan. ,,goedemorgen babe.'' zegt hij zacht en drukt een kus op mijn wang. een glimlach verschijnt op mijn gezicht en ik draai mij naar hem om. ,,goedemorgen.'' zeg ik en druk een kusje op zijn neus. lando grinnikt zacht. ,,blijf je vanaf nu bij mij.'' vraagt hij voorzichtig waardoor ik knik. ,,ik ga nooit meer weg.'' zeg ik tegen hem en leg mijn hand op zijn wang. ,,en je bende.'' vraagt hij voorzichtig. ,,daar heb ik afstand van genomen, dat was mijn leven met david, dit is mijn leven met jou.'' zeg ik zacht en lando knikt. ,,dankje.'' zegt hij zacht en glimlacht naar mij. ,,ik hou van je lando norris.'' zeg ik zacht en kijk in zijn groene ogen. ,,ik hou van je valentina leclerc.'' zegt hij en glimlacht naar mij. hij drukt voorzichtig zijn lippen op de mijne. mijn hand glijd naar zijn wang en lando draait zich op mij. ik trek lando dichter naar mij toe als ik zijn tong over mijn lip voel glijden. ik open mijn mond en onze tongen ontmoeten elkaar. lando zucht tegen mij aan en zijn hand verplaatst zich naar mijn heup. ik open mijn benen een beetje en lando laat zich zakken. ik voel lando zijn liefde door de kus heen. ik bijt zacht op lando zijn lip en ik voel lando brommen. een glimlach verschijnt op mijn gezicht en lando laat mij los. ,,vind je dat leuk.'' vraagt lando mij en grijnst naar mij. ,,ja.'' zeg ik en lando zijn donkere ogen kijken mij aan. ,,oke.'' zegt hij zacht en drukt weer zijn lippen op de mijne. lando zijn handen glijden onder mijn shirt en hij trekt deze snel uit. zijn lippen glijden naar mijn borst. ik sluit mijn ogen. hij neemt mijn tepel in zijn mond en ik voel zijn tong erover heen glijden. ,,lan.'' kreun ik zacht als mijn hand naar zijn bruine krullen glijden. mijn anders hand glijd over lando zijn blote rug. mijn nagels glijden erover heen en lando kreunt zacht tegen mijn huid aan. zijn hand glijd naar mijn been en laat zijn vingers erover heen glijden. ik voel dat ik harder begin te ademen als lando zijn lippen verder naar beneden gaat. ,,lan.'' kreun ik zacht als hij mijn string uitdoet. ,,je bent zo sexy.'' zegt hij zacht als ik een vinger op mij voel. ik voel lando bewegen en open mijn ogen weer. ik kijk recht in lando zijn groene ogen. zijn vingers glijden bij mij naar binnen en ik bijt zacht op mijn lip als ik diep inadem. lando laat zich op mij zakken en drukt zijn lippen op de mijne als hij harder op en neer beweegt. ,,lan.'' kreun ik als ik lando loslaat. zijn lippen zitten in mijn nek en hij bijt zacht op mijn oorlel. ,,val.'' zucht hij zacht als ik op lando zijn schouder bijt. lando laat mij los en trekt zijn boxer uit. ik wil ons omdraaien maar lando houd mij tegen. ,,nu is het jou beurt.'' zegt hij en legt mij terug op mijn rug. lando komt boven mij hangen en ik open mijn benen. lando zijn hand glijden over mijn been en ik voel hem al tegen mij aan. mijn handen glijden naar lando zijn heupen en ik trek hem tegen mij aan. ik hoor lando zijn grinnik door de kamer en kijk hem aan. hij begint zacht op en neer te bewegen en laat zich meer op mijn zakken. ,,val.'' kreunt hij zacht in mijn nek. ,,lan.'' zucht ik als ik lando zijn lichaam dichter tegen de mijne aantrek.
JE LEEST
The Mafia Queen
RomanceValentina leclerc. De dochter van herve en pascale Leclerc. De jongere zus van Charles en Lorenzo leclerc en de oudere zus van Arthur leclerc. Valentina is al sinds klein af aan uit de media gehouden. Ze is toen ze haar vriend leerde kennen naar am...