66.

107 3 0
                                    

valentina pov.

ik zucht en loop de kamer weer in. lando ligt nog steeds zacht te snurken en ik kijk hem aan. zijn bruine krullen liggen warrig op zijn hoofd. zijn kleine baardje begint eindelijk te groeien. een glimlach verschijnt op mijn gezicht. hij hoort hier niet. ik zucht en pak mijn laptop uit mijn tas. ik ga aan het bureautje zitten en maak de laptop open. ik ga naar onze beveiliging systemen en klik op de juiste camera. ik zucht als ik naar de beelden kijk. ik word vastgepakt en dan komt lando de hoek om. ik voel weer een traan over mijn wang glijden als ik lando het wapen zie pakken en nate neerschiet. ik zucht zacht en verplaats mijn vinger naar het delete knopje. ik zucht en druk op ja. ''uw camera beelden zijn verwijderd.'' staat er waardoor ik zucht. ik leun tegen de stoel aan en zucht een keer. ik kijk naar lando en zucht. ik veeg mijn tranen weg en mijn telefoon trilt. ,,riv.'' zeg ik als ik snel naar de badkamer loop. ,,we hebben zijn lichaam in de kelder gelegd.'' zegt riven en ik zucht. ,,oke.'' zeg ik en haal mijn hand door mijn haar. ,,morgen ruimen we hem op oke.'' zegt hij en ik knik. ,,ja is goed. hij mag niet gevonden worden oke.'' zeg ik en hoor james zuchten. ,,zijn ouders willen zijn lichaam wel hebben.'' zegt riven en ik zucht weer. ,,ja, dat wel, ik heb net de camera beelden verwijderd.'' zucht ik en kijk in de spiegel. ,,oke.'' zucht hij zacht en ik hoor james op de achtergrond. ,,het was onze vriend val.'' zegt riven zacht waardoor ik zucht. ,,weet ik, alleen wilde hij mij ook dood hebben riv.'' zucht ik en hoor riven ook zuchten. ik hoor een klopje op de badkamer deur en kijk op. lando staat slaperig tegen de deur aan. ,,riv, ik moet hangen. ik spreek je morgen oke.'' zeg ik en hang op. ik veeg snel mijn tranen we en kijk lando aan. ,,sorry.'' zegt hij zacht en loopt op mijn af met open armen. ,,het was mijn vriend.'' zeg ik huilend als ik lando zijn omhelzing om mij heen voel. ,,sorry babe.'' zegt lando als zijn stem breekt. ,,het is oke, het was hij of ik.'' zeg ik zacht als ik mij strakker in lando zijn omhelzing trek. ,,ik kan jou niet kwijtraken.'' zegt hij zacht en ik knik. ,,je hebt de juiste keuze gemaakt.'' zeg ik zacht en voel dat lando een kusje op mijn hoofd drukt. ik kijk hem aan en kijk in lando zijn betraande groene ogen. ,,ik voel mij zo slecht.'' zegt lando huilend en ik knik. ,,weet ik babe.'' zeg ik zacht als ik zijn traan wegveeg. ,,ik kan jou niet doodschieten.'' zegt lando zacht en kijkt mij aan. er rolt een traan over mijn wang en lando veegt deze langzaam weg. ik knik en kijk hem aan. ,,ik wil jou niet kwijt.'' zegt hij zacht en ik knik weer. ,,ik jou ook niet lando. ik hou zo veel van je.'' zeg ik en lando glimlacht zwak naar mij. ,,zullen we gaan slapen.'' vraag ik hem en lando knikt voorzichtig. hij laat mij los en loopt naar het bed. hij trekt zijn kleren uit en stapt onder de dekens. ik zucht en doe hetzelfde. ik pak lando zijn shirt en trekt die over mijn hoofd. ,,babe.'' zegt lando zacht en ik kijk hem aan. ,,ik hou van je, je bent mijn alles.'' zegt hij zacht als ik langs hem in bed stap. ,,jij bent mijn alles lando.'' zeg ik en kruip in zijn armen.

The Mafia QueenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu