valentina pov.
,,val.'' zegt hij blij en ik sla mijn armen rond riven. hij drukt een kus op mijn wang en houd mij stevig tegen hem aan. ik neem zijn geur in mij op en laat hem los. ,,kom, dadelijk zien ze ons.'' zegt hij en we lopen snel de airport uit. ,,zijn ze nog steeds op zoek.'' vraag ik hem als we in een auto zitten en riven knikt. ,,iedereen, wij zijn de meest gezochte bende ooit.'' zegt hij en ik zucht. ,,waarom.'' vraag ik hem als we de oprit oprijden. ,,david is er niet meer. jij bent weg. ze weten niet wat ze willen doen.'' zegt hij zacht en parkeert de auto. ik stap zuchtend uit en kijk naar de vervallen villa. ,,wat is er gebeurd.'' vraag ik zacht als ik naar mijn prachtige, kapotte villa kijk. ,,we zijn aangevallen val.'' zegt riven zacht en legt zijn hand op mijn onder rug. we lopen de voordeur door en ik kijk de woonkamer door. ,,alles is nog precies hetzelfde.'' zeg ik zacht als mijn vingers door de boeken bladeren. ik zit op de bank en hoor de voordeur open gaan. ,,hey babe.'' zegt david als hij mij een kus geeft op mijn wang. ik kijk hem aan en glimlach naar hem. ,,wat lees je.'' vraagt hij en ik laat hem het boek zien. ,,poisoned knives.'' zeg ik met een grijns en david kijkt mij aan. ,,thats my babey.'' zegt hij blij en legt zijn hand op mijn hoofd als hij naar de keuken loopt. ik zucht en kijk naar het boek. ik pak het uit de boekenkast en laad de bladeren door mijn vingers glijden. ,,valentina.'' hoor ik achter mij en draai mij om. riven kijkt mij aan en ik knik voorzichtig. ik zet het boek terug op zijn vaste plek en loop naar riven toe. ,,waar is iedereen.'' vraag ik riven. ,,onder gedoken. ze zijn bang.'' zegt riven zacht en ik knik. ,,ja, hun leider is weg.'' zeg ik en ga door mijn knieën en pak een gescheurde witte blouse van de grond af. we lopen door naar de keuken. ,,er is zo veel gebeurd hier.'' zeg ik zacht als ik tegen de muur aanleun. ,,zo veel.'' zegt riven zacht en kijkt mij aan. ,,ik kan dat niet doen riv.'' zeg ik zacht als riven zijn hand over mijn wang glijd. ,,val.'' zegt hij zacht en ik schud mijn hoofd. ,,nee, niet nog eens.'' zeg ik zacht en voel een traan over mijn wang glijden. ,,heb je er spijt van.'' vraagt hij zacht en ik schud mijn hoofd. ,,nee, maar het had niet mogen gebeuren.'' zeg ik zacht en riven zucht. ,,hij heeft je kind vermoord val.'' zegt hij en loopt verder de keuken in. ,,ik hou van hem riven.'' zeg ik en kijk riven aan. ,,je hield van mij.'' zegt hij zacht en ik knik voorzichtig. ,,maar het is altijd david geweest.'' zegt hij boos. ,,wij waren zat riven. ja ik kende jou als eerst. maar david was anders.'' zeg ik en riven kijkt mij aan. ,,ik hou nog steeds van je, alleen er is zo veel gebeurd tussen ons.'' zeg ik en riven zucht. ,,als je zo veel van hem houd, waarom heb je hem dan vermoord.'' zucht hij als hij mij doordringend aankijkt.
JE LEEST
The Mafia Queen
RomanceValentina leclerc. De dochter van herve en pascale Leclerc. De jongere zus van Charles en Lorenzo leclerc en de oudere zus van Arthur leclerc. Valentina is al sinds klein af aan uit de media gehouden. Ze is toen ze haar vriend leerde kennen naar am...