25.

152 3 0
                                    

lando pov. 

ik ren door de straat heen. als ik bij zijn huis aankom bel ik aan. ,,doe open.'' zucht ik tegen de deur aan. de deur gaat open en ik zie charles staan. ,,hi lando.'' zegt hij verbaasd. ,,ze is opgepakt.'' zeg ik als ik naar binnen loop. ,wat, waar heb je het over.'' vraagt hij mij en ik draai mij om naar hem. ,,valentina, ze is opgepakt.'' zeg ik en charles kijkt mij aan. ,,iedereen weet dat val niet gevonden kan worden als ze dat zelf niet wilt.'' zegt hij en ik zucht. ,,ze is zelf gegaan charles. val is zelf naar de politie gegaan.'' zeg ik en charles kijkt mij aan. ,,waarom.'' vraagt hij mij en ik voel mij boos worden. ,,omdat jij haar haat charles, ze denkt dat ze een crimineel is omdat jij dat altijd tegen haar zegt.'' zeg ik boos tegen hem en charles kijkt mij aan. ,,waarom maak jij je zo druk hierom.'' vraagt hij mij. ,,waar doe jij dat niet, het is jou facking zusje.'' zeg ik boos en charles knikt. ,,klopt, mijn zus, waarom ben jij dan zo panische.'' vraagt hij en ik zucht. ,,ik vind haar leuk charles.'' zeg ik en zijn ogen worden groot. ,,wat.'' vraagt hij en ik knik voorzichtig. ,,ze is bij mij geweest, vannacht.'' zucht ik en charles zijn ogen worden groot. ,,ze was ook bij jou, die andere nacht.'' zegt hij en ik knik. ,,lando, je bent nu medeplichtig.'' zegt hij en ik zucht. ,,weet ik.'' zeg ik als ik achter op mijn hoofd krab. ,,waarom ben je zo dom lando, ze is een crimineel.'' zegt hij boos en ik zucht. ,,ze is ook een geweldige vrouw, die alles in haar leven kwijt is geraakt.'' zeg ik boos en charles zucht. ,,je moet gaan lando.'' zegt hij en ik kijk hem aan. ,,ga je mij niet helpen om haar de gevangenis uit te krijgen.'' vraag ik hem en charles schud zijn hoofd. ,,ze is gepakt lando, ze hebben een reden om haar daar te houden.'' zegt hij en ik zucht. ,,prima, ik haal haar erzelf wel uit.'' zucht ik en charles knikt. ,,succes.'' zegt hij en ik kijk hem aan. ,,hoe kun jij jezelf haar broer noemen.'' zeg ik als ik langs hem afloop en de deur uit. ik zucht al sik de deur achter mij dicht trek. ik zucht en loop naar mijn huis. als ik thuis ben laat ik mezelf op de bank vallen. ik zet de tv aan. ''valentina black is aangehouden, beruchte crimineel eindelijk achter de tralies.'' word er omgeroepen en ik druk zuchtend de tv weer uit. er word op mijn deur gebonst en ik kijk verbaasd op. ik sta op en loop nar de deur. er staat een getinte jongeman voor mijn neus. zwart haar, bruine ogen, litteken bij zijn wenkbrauw en een tattoeage in zijn nek. mijn ogen worden groot. ,,jij bent black.'' zeg ik en hij knikt voorzichtig. hij duwt mij naar achteren en komt mijn woonkamer binnen. ,,ik heb niks gedaan, ik beloof het jou.'' zeg ik in paniek en de man kijkt mij aan en grinnikt. ,,ik doe je niks, jij bent lando norris toch.'' vraagt hij en ik knik. ,,mooi, ik ben riven black.'' zegt hij en ik slik een keer. ,,valentina is opgepakt.'' zegt hij en ik knik weer. ,,ze heeft het over jou gehad lando. ze heeft zichzelf aangegeven zodat de rest veilig is. charles, jij, zodat wij veilig zijn. maar we halen haar eruit.'' zegt hij en ik knik. ,,ik hou van haar.'' zeg ik zacht en riven kijkt mij aan. ,,we halen haar eruit oke.'' zegt hij en legt zijn hand op mijn schouder. 

The Mafia QueenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu