charles pov.
de bel gaat en ik doe open. ik zie carlos blij binnenkomen met lando achter zich aan. ,,hey.'' zeg ik blij en geef beide mannen een knuffel. ,,de rest is de woonkamer.'' zeg ik en ze knikken. we hebben een bbq met een paar coureurs. gezellig bij elkaar komen. ik pak mijn biertje en loop de woonkamer in. het nieuws staan even op want Lorenzo en arthur zijn het aan het kijken. ,,heb je nog iets van valentina gehoord.'' vraagt carlos mij en ik schud mijn hoofd als ik een slok neem van mijn bier. ''er is een grote straatrace gehouden in mexico.'' horen we en ik kijk op. arthur zet de tv iets harder en ik draai mij om en kijk naar de tv. ''gister is er een straat race gehouden in mexico stad, de race is onder leiding van valentina black gehouden. er zijn in totaal 4 politie agenten om het leven gekomen.'' zegt de vrouw en er komen helikopter filmpjes en foto's naar boven van een politie auto die onder aan de afgrond ligt en nog een andere politie auto in de stad die in brand staat. ''valentina black is een paar dagen eerder op het vliegveld gezien, samen met riven black. ze zijn naar hun villa gegaan, waar ook de moord is gepleegd op david black, de man van valentina en de mafia baas van mexico.'' zegt de vrouw en er komen foto's langs van riven en valentina. ik slik een keer en loop dichter naar de tv toe en ga langs arthur zitten op de bank. valentina ziet er gelukkig uit op de foto's. ''ook is de groep op stap geweest, in de club, west city en zijn er veel berovingen en aanrandingen geweest. hier zijn de filmpjes.'' zegt de vrouw en we zien foto's van valentina en een paar mannen. valentina is aan het dansen, ze schud haar heupen op de beat en verleid de man bijna. volgende filmpje is veel ruzie en hoor je valentina haar stem. ''op dit moment weten we niet waar valentina black is, of de rest van de bende. er is naar buiten gekomen dat valentina black familie is van de leclerc familie. de zus van formule 1 coureur charles leclerc. maar pas alsjeblieft op jezelf. familie black staat bekend als de grootste en gevaarlijkste mafia bende van america.'' zegt de vrouw en er komt een familie foto van de familie black in beeld. ik kijk naar valentina, haar bruine krullen zitten mooi gekruld en een man, david denk ik heeft zijn arm om haar heen geslagen. ze ziet er zo gelukkig uit. ik voel een hand op mijn schouder en zie mijn moeder staan. ik kijk snel naar Lorenzo en arthur die langzaam hun hoofd schudden. ,,geloven jullie mij nu dat ze gewoon opgesloten moet zitten.'' vraag ik boos en sta op. ik loop gefrusteerd naar het balkon en leg mijn handen op de reling. ik blaas mijn lucht uit en schud langzaam mij hoofd. ,,charles.'' hoor ik zacht en draai mij om. ik zie mijn moeder staan en zucht. ,,ze verneukt ons gezin mam. ja, het is je dochter, maar dit is niet oke.'' zeg ik en mijn moeder knikt. ,,weet ik.'' zegt ze zacht en slaat haar armen om mij heen.
JE LEEST
The Mafia Queen
RomanceValentina leclerc. De dochter van herve en pascale Leclerc. De jongere zus van Charles en Lorenzo leclerc en de oudere zus van Arthur leclerc. Valentina is al sinds klein af aan uit de media gehouden. Ze is toen ze haar vriend leerde kennen naar am...