16.

155 4 0
                                    

valentina pov.

ik schrik wakker en kijk de kamer rond. ,,gaat het.'' hoor ik als lando de woonkamer in rent. ik voel het zweet over mijn voorhoofd glijden. ,,ja, ik ehm.'' zeg ik en sta snel op. ,,wow rustig.'' zegt lando als hij op mij afkomt. ik sla zijn handen weg zodra ik zijn aanraking voel. ,,ik moet weg.'' zeg ik en pak snel mijn tas en prop mijn spullen erin. ,,valentina.'' zegt lando en ik kijk hem aan. ,,wat is er.'' vraagt hij mij en ik kijk hem aan. ,,kom hier.'' zegt hij zacht als hij op mij afkomt. ik zie nu pas hoe slaperig lando is, hij heeft een onderbroek aan, zonder shirt. ,,ik, hij.'' zucht ik en voel een traan over mijn wang lopen. ,,je bent veilig hier.'' zegt hij zacht en trekt mij voorzichtig in een knuffel. ik zucht tegen zijn borst aan en voel meerdere tranen over mijn wangen lopen. ,,hij heeft.'' begin in en voel lando zijn hand over mijn rug glijden. ,,het is goed val, je bent veilig. hier gebeurd je niks.'' zegt hij zacht in mijn oor als zijn hand over mijn rug blijft glijden. ,,sorry.'' zeg ik zacht en voel lando zijn hoofd schudden. ,,het is goed.'' zegt hij zacht als hij mij een beetje op en neer wiegt. 

ik open mijn ogen en ga snel rechtop in bed zitten. ik lig in bed. lando zijn bed. ik kijk langs mij en zie dat het bed leeg is. ,,o je bent wakker.'' hoor ik uit de hoek komen en kijk die kant op. lando staat daar in een joggingsbroek, weer, zonder shirt. ,,ja, hoi.'' zeg ik als ik mijn hand door mijn haren haal. ,,sorry, je was gisteren in slaap gevallen en toen heb ik je in bed gelegd.'' zegt hij en ik knik. ,,dankje.'' zucht ik en kijk lando aan. ,,ik ga zo.'' zeg ik en lando zucht. ,,je mag hier blijven.'' zegt hij en ik zucht. ,,ik moet naar huis, naar familie leclerc.'' zucht ik en lando komt langs mij op bed zitten. ,,je mag hier blijven, zolang je wilt.'' zegt hij en ik zucht. ,,dankje lando. alleen de politie zoekt mij. ik wil jou hier niet in betrekken.'' zeg ik en lando knikt. ,,dankje voor vannacht, maar ik moet gaan.'' zeg ik als ik opsta en mijn kleren pak. ik doe snel mijn broek aan en trek mijn shirt over mijn hoofd. ,,ga ik je nog zien.'' hoor ik lando vragen als ik bij de voordeur sta. ik zucht en kijk achterom. hij leunt tegen de muur aan. ,,ik ga jou zien. alleen weet ik niet of jij mij gaat ziet.'' zucht ik en open de deur. ,,dankje lando.'' zeg ik en glimlach naar hem als ik de deur uitloop. ik loop de trap af en loop de drukke boulevard op. ik zet snel mijn cappucion op mijn hoofd en loop snel door. als ik bij het huis bed zucht ik en bel ik aan. even later gaat de deur open en kijk ik in mijn moeders ogen. ,,lieverd.'' zegt ze en trekt mij in een knuffel. ,,hey mam.'' zeg ik zacht als ik achter haar kijk. ,,wat doe jij hier.'' vraagt charles mij boos als hij op mij afkomt. 

The Mafia QueenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu