valentina pov.
mijn telefoon gaat af en ik kijk op. ik ben al een tijdje wakker. ik zie dat riven belt. ,,hey, wat is er.'' vraag ik hem. ,,het huis staat in brand, iemand heeft het aangestoken.'' zegt hij in paniek. ,,wat.'' roep ik en sta op. lando word ook wakker. ,,ik kom eraan.'' zeg ik en kijk lando aan. ,,het huis staat in brand.'' zeg ik bang tegen hem en lando vliegt omhoog. ik trek snel een shirt over mijn hoofd en trek een joggingbroek aan. lando doet hetzelfde en we rennen de deur uit. ,,geef mij de sleutels.'' zeg ik tegen lando en trek de auto sleutels uit zijn handen. ik stap snel de auto in en lando vliegt de auto langs mij in. ik rij snel naar mijn huis met tranen in mijn ogen. met piepende banden zet ik de auto stil en stap ik snel uit. mijn ogen staan gericht op het huis, mijn huis. waar zo veel leuke, prachtige herinneringen aan vast zitten. ,,is iedereen eruit.'' vraag ik aan riven en hij knikt. ,,ja.'' zegt hij zacht. hij geeft mij een doosje. ,,je ketting.'' zegt hij zacht en ik kijk op. ,,dankje riv.'' zeg ik en geef hem een knuffel. ik het doosje zit een ketting, met het as van david erin. ik laat riven los en kijk naar het huis. ik voel een traan over mijn wang glijden. ,,wat is er gebeurd.'' vraag ik riven. ,,iemand heeft het aangestoken. we waren met een paar man hier, en we hoorden ineens glas breken en toen was er vuur. we konden het niet uitkrijgen.'' zegt hij zacht en kijkt mij aan. ik kijk naar de mannen, ze kijken mij allemaal verdrietig aan. ik zucht en geef ze allemaal een knuffel. ,,ik ben zo ontzettend blij dat jullie allemaal oke zijn.'' zeg ik als ik de groep aankijk. mijn ogen glijden naar lando. ,,daarom wil ik jou niet in mijn leven lando. dit gebeurd er.'' zeg ik tegen hem en lando kijkt mij zuchtend aan. ,,waar ga je nu wonen.'' vraagt lando mij en ik kijk hem aan. ,,de sleutels van david.'' zegt riven en ik kijk hem aan. ik knik voorzichtig. ,,david heeft een huis voor mij gekocht.'' zeg ik en kijk naar mijn handen. ,,dat is jou huis mevrouw black, wij redden ons wel.'' zegt jake en ik kijk hem aan. ,,het komt goed. we gaan opzoek naar een ander mooi huis, maken dat ons nieuwe plekje. zorg maar dat jij veilig bent.'' zegt samuel en ik knik voorzichtig. ,,dankje.'' zeg ik en kijk de groep aan. ,,ik laat jullie niet achter oke.'' zeg ik en ze knikken. we horen sirenes en ik kijk op. ,,we hebben contact.'' zeg ik en iedereen rent een andere kant op. ,,kom.'' zeg ik tegen lando en we rennen naar de zwarte ferarri. lando stapt in en we rijden weg. ,,gaat het.'' vraagt lando mij en ik kijk uit het raam. ,,ja.'' zeg ik en ik voel lando zijn hand op mijn been. ,,je moet mij loslaten lando.'' zeg ik en lando zucht. ,,doe ik niet. je hebt niks meer val.'' zegt hij en ik zucht. ik knik voorzichtig en voel een traan over mijn wang glijden.
JE LEEST
The Mafia Queen
RomanceValentina leclerc. De dochter van herve en pascale Leclerc. De jongere zus van Charles en Lorenzo leclerc en de oudere zus van Arthur leclerc. Valentina is al sinds klein af aan uit de media gehouden. Ze is toen ze haar vriend leerde kennen naar am...