17.

166 4 0
                                    

valentina pov. 

,,ik kom mijn spullen halen.'' zeg ik en mijn moeder kijkt mij aan. ,,ja, beter.'' zegt charles boos als hij zijn armen over elkaar heenslaat. ik laat mijn moeder los en loop langs charles de trap op. als ik in mijn kamer ben pak ik mijn tas en stop ik mijn kleren erin. ,,waar heb je geslapen vannacht.'' vraagt charles die in de deur opening staat. ,,maakt jou dat wat uit dan.'' vraag ik hem zonder hem aan te kijken. ,,de politie gaat het zo vragen.'' zegt hij en ik knik. ,,prima. vertel ik het hun wel.'' zeg ik en rits mijn tas dicht. ik kijk charles aan. ,,mag ik erdoor.'' vraag ik hem als ik hem in zijn blauwe ogen kijk. ,,be my guest.'' zegt hij en grijnst naar mij. ,,maak mij niet jou vijand.'' zeg ik en loop langs hem af. ik zie arthur staan en arthur kijkt mij verdrietig aan. ,,ik zie je snel.'' zeg ik zacht en arthur knikt. ik loop de trap af en zie mijn moeder aan. ,,ik moet gaan mam.'' zeg ik zacht en geef haar een kus. ,,ik heb dit nooit voor je gewild lieverd.'' zegt ze zacht. ,,weet ik.'' zeg ik zacht en open de voordeur. ,,we willen je niet terug zien val.'' zegt charles en ik zucht. ,,jij krijgt mij niet te zien charles, enkel familie ziet mij.'' zeg ik als ik hem aankijk. charles zijn grijns valt naar de grond. ik knik voorzichtig. ,,jij bent mijn broer niet.'' zeg ik tegen hem als ik een auto aan hoor komen. ik zie een blauwe mclaren de oprit op komen. lando stapt de auto uit. ,,val blijf hier.'' zegt hij buiten adem als hij mij aankijkt. ,,wat doe jij hier.'' vraagt charles. ,,val was bij mij vannacht, anders lag ze buiten.'' zegt lando en charles draait zich om naar mij. ,,jij vieze slet.'' zegt hij en voor ik het weet sla ik charles in zijn gezicht. ,,jij kent mij niet, dus hou je facking mond dicht.'' zeg ik boos als ik charles aankijk. ik hoor sirenes en kijk op. ,,val.'' zegt lando en ik schud mijn hoofd. ,,jij word medeplichtig lando.'' zeg ik en lando zucht. hij pakt mijn hand en trekt mij de auto in. lando rijd snel weg en ik hoor de sirenes dichterbij komen. ,,waarom ben je zo aardig voor mij.'' vraag ik lando en hij zucht. ,,jij bent anders val.'' zegt hij en zijn groene ogen kijken mij aan. ,,jij bent anders val.'' zegt hij als hij Monaco uitrijd. ,,ik ben gewoon een vrouw.'' zucht ik en kijk naar mijn ringvinger. ,,je bent een speciale vrouw.'' zegt hij en ik glimlach zwak naar hem. ,,sorry voor vannacht.'' zeg ik zacht en ik voel lando zijn hand op mijn been. ,,zeg geen sorry. je had iemand nodig, je hebt mijn nummer. jij mag mij altijd bellen als je wilt praten, of als jij jezelf niet zo stoer wilt opstellen.'' zegt hij en ik knik. lando rijd de luchthaven parkeerplaats op en ik maak de deur open. ,,dankje lando.'' zeg ik en kijk hem aan. ,,geen probleem valentina.'' zegt hij en glimlacht zwak naar mij. ,,ik moet gaan.'' zeg ik en lando knikt. ik stap half uit de auto en voel zijn hand op mijn pols. ik draai mij om naar hem en lando trekt mij dichter naar hem toe. zijn lippen belanden op de mijne. ik trek zacht terug. ,,doe voorzichtig.'' zegt hij zacht. ,,jij ook.'' zeg ik zacht en veeg mijn duim over zijn wang voordat ik de autodeur dichtdoe en de luchthaven inloop.

The Mafia QueenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu