valentina pov.
,,ik heb hem niet vermoord.'' zeg ik zuchtend als ik op de stoel zit. we zitten in een verhoor kamer. ,,hij is gevonden, met een schot wond in zijn hoofd, in de kelder van het huis van david black.'' zegt de man en ik kijk hem aan. ,,er is geschoten met een pistool, die uit de wapenkelder komt, met jou vinger afdruk erop.'' zegt hij en ik kijk hem aan. ,,wie zegt dat ik heb geschoten.'' vraag ik de man doordringend. ,,dat weten we niet 100% zeker, maar het is met een wapen gebeurd die onder het bezit van david en jou zit. in jullie huis. en jou dna zit op nate.'' zegt de man en ik zucht. ,,plus, de camera beelden zijn verwijderd, door mevrouw, v. black.'' zegt de man en kijkt mij aan. ,,ik heb hem niet vermoord'' zeg ik en ga in de stoel zitten. ,,maar je weet wel wie, anders had je de beelden niet verwijderd.'' zegt de man en ik kijk hem aan. ,,ik hou mijn mond.'' zeg ik en de man knikt. er word op de deur geklopt en ik kijk op. lando en een politie man komen binnen. ,,ik heb het gedaan.'' zegt lando en ik kijk hem aan. ,,ik heb nate vermoord.'' zegt lando als hij mij aankijkt. lando word op de stoel gezet en ik kijk hem aan. ik bijt op de binnenkant van mijn lip en zucht. ,,heeft hij niet.'' zeg ik en de agent kijkt mij aan. ,,val, hou je mond, ik heb het gedaan.'' zegt lando en ik kijk lando aan. ,,waarom zou hij dat doen. ik ben degene die het heeft gedaan.'' zeg ik en lando kijkt mij boos aan. de agent zucht en kijkt ons aan. ,,ik haal jullie uit elkaar. en dan gaan jullie mij precies vertellen wat er is gebeurd.'' zegt de agent en ik zucht. ik word van de stoel gehaald en op de gang gezet. ,,val.'' hoor ik en kijk op. riven staat aan de andere kant van de deur. ik schud mijn hoofd. ik kijk door het raam en zie lando breken, hij gooit het hele verhaal op tafel. ik volg de beweging van zijn lippen en ik zucht. hij verteld hun alles, alles wat er is gebeurd. de agent knikt en de deur word open gedaan. lando stapt naar buiten en kijkt mij aan. ik kijk hem boos aan. ,,mevrouw leclerc.'' hoor ik en ik kijk op. lando komt langs mij zitten maar ik sta snel op. ik loop de kamer weer in. zo kun je familie niet verraden. ik zucht en kijk de man aan. ,,oke, nu jou verhaal.'' zegt de man en ik zucht. ik vertel hem het verhaal wat er die nacht is gebeurd, alleen laat ik lando buiten, van alles. de agent knikt en zucht. ,,er is nog iemand.'' zegt een agent die de deur opendoet. ik draai mij om en zie riven staan. ik schud mijn hoofd. ,,ik heb het gedaan agent.'' zegt riven en kijkt mij aan. ,,ik ben degene die nate heeft vermoord, het was nate of valentina.'' zegt hij en ik blijf riven aankijken. ,,ik ga mijn zusje niet vermoorden.'' zegt riven en mijn hart breekt. ,,ik heb daarna valentina haar vingerafdruk en code gebruikt om de camera beelden te verwijderen. je moet mij hebben, niet haar of lando.'' zegt riven en de agent kijkt mij aan. ,,oke.'' zegt de man en riven kijkt mij aan. ,,pak hem op.'' zegt de agent en ik sta snel op. ik sla mijn armen om riven heen en hij om mij. ,,wat doe je.'' vraag ik hem huilend. ,,word gelukkig met lando, je verdient het.'' zegt riven voordat hij van mij afgetrokken word.
JE LEEST
The Mafia Queen
RomanceValentina leclerc. De dochter van herve en pascale Leclerc. De jongere zus van Charles en Lorenzo leclerc en de oudere zus van Arthur leclerc. Valentina is al sinds klein af aan uit de media gehouden. Ze is toen ze haar vriend leerde kennen naar am...