valentina pov.
ik vang de tennisbal weer op. ik zit op de grond in mijn cel en gooi de tennisbal weer tegen de muur en vang hem daarna weer op. en ik gooi hem weer tegen de muur aan. dan gaat de deur open. ,,mevrouw black.'' zegt hij en ik kijk op naar de agent. ,,wat.'' vraag ik hem en gooi de tennisbal weer tegen de muur aan. ,,je borg is betaald.'' zegt hij en ik kijk hem aan. ,,je hebt je twee weken voldaan dus je mag gaan.'' zegt hij en ik sta op. ,,waarom. ik ben zoals jullie zeggen zo gevaarlijk.'' vraag ik de man. ,,omdat mensen iets anders in jou zien.'' zegt hij en ik knik voorzichtig. ,,oke.'' zeg ik en gooi mijn tennisbal tegen de muur aan en loop de cel uit. ,,hier zijn je kleren.'' zegt de agent als hij mij een stapeltje kleren geeft. ik glimlach nep naar hem en kleed mij om. ,,welke mafkees betaald zo veel geld om mij hier uit te krijgen.'' vraag ik de agent als ik mijn kleren aan heb. ,,deze mafkees.'' hoor ik een bekende stem zeggen en draai mij om. ik zie lando staan. ,,waarom.'' vraag ik hem en lando zucht. ,,omdat jij hier niet hoort.'' zegt hij en ik zucht. ,,dankje.'' zeg ik en glimlach naar hem. ,,ga je mee.'' vraagt lando en ik knik voorzichtig. ,,dit had je niet hoeven doen lando.'' zeg ik als we in zijn mclaren zitten. ,,jawel val.'' zegt hij en draait een straat in. ,,hier heb je mij bijna aangereden.'' grinnik ik en hoor lando lachen. ,,ja, toen wilde ik al weten wie je bent.'' zegt hij en kijkt mij aan. ,,ik vind het echt heel lief lando, maar ik moet terug naar mexico.'' zeg ik zacht als we terug komen in zijn appartement. hij knikt voorzichtig. ,,mag ik mee.'' vraagt hij zacht en ik zucht. ,,ik weet niet of dat een goed idee is.'' zeg ik zacht en lando knikt. ,,ik wil weten wie je bent valentina.'' zegt hij zacht en ik knik. ,,als je het weet dan ga je bij mij weg, iedereen doet dat.'' zeg ik zacht en lando schud zijn hoofd. ,,nee, ik heb niet zo veel geld betaald om jou weer te zien verdwijnen.'' zegt hij en ik zucht. ,,oke, beloof mij een ding oke.'' zeg ik en lando kijkt mij aan. ,,altijd.'' zegt lando en ik kijk hem aan. ,,geef om mij, om wie ik ben oke.'' zeg ik zacht en lando knikt. ,,dat doe ik al.'' zegt hij zacht en pakt mijn hand vast. ,,niemand weet zo veel van mij dan jou.'' zeg ik hem zacht. ,,niemand heeft mij ooit zien huilen.'' zeg ik zacht en lando zet een stap naar voren toe. ,,ik wil het je vertellen.'' zeg ik zacht en mijn stem breekt. lando zucht en slaat zijn armen om mij heen. ,,sht, vertel het mij wanneer jij er klaar voor bent oke.'' zegt hij zacht en ik knik voorzichtig. ,,ik wil jou niet meetrekken in mijn drama.'' zeg ik zacht en lando zijn hand glijd zacht over mijn rug. ,,je hebt mij nu val, en ik ga niet weg.'' zegt hij zacht in mijn oor.
JE LEEST
The Mafia Queen
RomanceValentina leclerc. De dochter van herve en pascale Leclerc. De jongere zus van Charles en Lorenzo leclerc en de oudere zus van Arthur leclerc. Valentina is al sinds klein af aan uit de media gehouden. Ze is toen ze haar vriend leerde kennen naar am...