13.

175 3 0
                                    

valentina pov.

ik loop door de donkere straten van Monaco. ik ben net terug gekomen van mexico, en iedereen is een beetje naar mij opzoek. ik zucht en loop de bocht om. ,,kijk uit waar je loopt.'' hoor ik een bekende stem en een toeter. ,,rij mij maar aan.'' roep ik en loop rustig door. ik hoor een autodeur en een hand op mijn pols. een zachte, rustige hand. ik draai mij snel om en kijk in zijn groene ogen. ,,valentina.'' vraagt hij zacht en ik zucht. ,,hoi lando.'' zucht ik en kijk hem aan. ,,wat doe je hier. iedereen is naar jou opzoek.'' zegt hij en ik knik. een grijns verschijnt op mijn gezicht. ,,ja, dat heb ik gemerkt.'' zeg ik zacht en kijk opzij. ,,moet ik je thuis brengen.'' vraagt hij na een tijdje stilte.  hij laat snel mijn hand los en ik kijk hem aan. ,,ik heb geen thuis meer.'' zeg ik en lando zucht. ,,wil je met mij mee.'' vraagt lando en ik zucht. ,,waarom ben jij niet bang voor mij, iedereen is ontzettend bang, durft mij niet aan te kijken. als ze weten wie ik ben.'' vraag ik hem en kijk hem doordringend aan. ,,zoals ik zei, ik ben niet bang voor je val.'' zegt hij zacht en ik grinnik. ,,nogsteeds een domme keuze, maar ja, als ik bij jou mag blijven, alleen deze avond dan zou dat fijn zijn.'' zeg ik en glimlach naar lando. ,,na u, mevrouw leclerc.'' zegt hij als hij de autodeur openhoud voor mij. ,,het is mevrouw black.'' zeg ik en glimlach naar hem. ik zie lando speels met zijn ogen rollen en grinnikt. hij stapt aan de andere kant in en rijd aan.

we lopen zijn appartement in. ,,je kan hier blijven slapen vannacht.'' zegt lando als hij zijn sleutels op de kast naast de deur legt. ik kijk hem aan en knik als lando naar zijn kamer loopt. ik hoor hem zuchten en hij draait zich om. ,,mag ik je iets vragen.'' vraagt hij mij en ik draai mijn hoofd naar hem toe. ,,ik zal je niet vermoorden in je slaap.'' zeg ik serieus en hoor een kleine grinnik uit lando zijn richting komen. ,,gelukkig.'' zegt hij als hij tegen de deur aanleunt. ik zucht en ga op de bank zitten. ,,wat wil je weten.'' vraag ik hem als lando mij nog steeds aankijkt. ,,waarom was je in mexico. waarom was je terug bij je bende.'' vraagt hij en kijkt mij aan. ik zucht. ,,dat is mijn familie lando.'' zeg  ik en lando knikt. ,,en charles, pascalle. familie leclerc.'' vraagt hij mij en ik zucht. ,,dat is anders.'' zeg ik en lando knikt. ,,wil je het mij vertellen.'' vraagt hij mij zacht en ik zucht. ,,het is niet zo makkelijk lando.'' zeg ik en vouw mijn armen over elkaar heen. ,,wil je het vertellen.'' vraagt hij mij als hij mijn kant op komt. ik zucht als lando  langs mij komt zitten. ,,waarom ben je naar mexico verhuisd.'' vraagt lando mij en ik ga goed zitten op de bank en kijk lando aan, in zijn mooie groene ogen en zucht.

The Mafia QueenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu