22.

155 3 0
                                    

valentina pov.

,,wat als we worden gepakt.'' vraagt james mij en ik kijk hem aan. ,,dan ga ik er alles aan doen dat jullie niet met mij mee ten onder gaan.'' zeg ik en de jongens kijken mij aan. ,,wil je ons vertellen wat er is gebeurd.'' vraagt kevin en ik zucht. ,,liever niet.'' zeg ik en de jongens knikken. ,,hoe weten we dan dat je de waarheid verteld.'' zegt matt en ik kijk hem aan. ,,dat weet je niet.'' zeg ik en sta op. ik draai mij om naar het raam. ,,waarom volgen wij jou dan als je niet eerlijk tegen ons bent.'' zegt matt en ik hoor hem opstaan. ik hoor een voorwerp en draai mij snel om. ik pak matt zijn arm vast en ik zie dat hij een groot mes bij heeft. ,,je kan mij vertrouwen, zoals de rest doet, of je bent tegen mij. of je dan langer te leven hebt is aan jou.'' zeg ik en kijk matt recht aan. hij knikt. ,,oke, succes, met dit.'' zegt hij en laat het mes vallen en loopt de deur uit. ik zucht en kijk hem aan. ,,val.'' vraagt riven zacht. ,,als je wilt gaan mag het, daar is de deur.'' zeg ik boos en loop de trap op. de politie heeft alles vernield. mijn slaap kamer, david zijn slaapkamer. ik zucht en open de deur van het kantoor. mijn ogen glijden nog een keer over de scheidingsbrieven. een traan rolt over mijn wang. ,,ga je tekenen.'' hoor ik riven achter mij vragen en ik draai mij om. ,,weet ik niet.'' zeg ik zacht als ik de papieren in mijn tas stop. ik draai mij naar hem op en veeg mijn tranen weg. ,,oke, wat doen we nu.'' vraag ik riven als ik op het kapotte matras ga zitten. ,,we hebben het geld.'' zegt hij en ik knik. ,,ja, dat wel, en nu, rennen, voor de rest van ons leven.'' vraag ik hem en riven kijkt mij aan. ,,we kunnen jou dochter ophalen en in het huis gaan wonen die david heeft gekocht voor je.'' zegt hij zacht en ik kijk hem aan. ,,nee.'' zeg ik en schud mijn hoofd. ,,ze heeft haar moeder nodig val.'' zegt riven die mijn kant oploopt. ,,ze heeft een moeder, ik laat haar niet hier opgroeien. niet in deze wereld. ze zit daar goed.'' zeg ik en kijk uit het raam. ,,ik liep laatst langs, het was haar verjaardag val.'' zegt riven zacht en ik bijt zacht op mijn lip. ,,weet ik.'' zeg ik zacht als de eerste traan over mijn wang loopt. er word op de deur geklopt en ik sta snel op en veeg mijn tranen weg. ,,mevrouw black, we zijn klaar om te gaan.'' zegt stefan en ik knik. ,,ja, we komen.'' zeg ik en riven kijkt mij aan. ,,we moeten iets proberen.'' zeg ik en riven knikt. ,,oke.'' zegt hij en we lopen het huis uit. we stappen de auto's in en rijden aan. als we in mexico aankomen rijden we langs het huis. ,,stop.'' zeg ik zacht en riven zet de auto stil en kijkt mij aan. ik zucht en stap uit. ik loop voorzichtig naar het raam van het grote huis. ik zie een jonge man en vrouw en een baby. mijn baby. mijn kleine meid loopt voorzichtig naar haar moeder. een glimlach verschijnt op mijn gezicht en ik draai mij om. ,,ze is goed hier, ze heeft een prachtig gezin.'' zeg ik als ik de auto weer instap en riven weg rijd.

The Mafia QueenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu