57.

103 2 0
                                    

valentina pov.

,,die bitch werkt mij zo erg op mijn zenuwen.'' zucht ik als riven mijn tas uit de auto pakt. ,,wat wil je eraan doen.'' vraagt hij mij als we het huis in lopen. ,,weet ik niet. maar ik ga eerst even naar david zijn huis.'' zeg ik en riven kijkt mij aan. ,,wat ga je doen.'' vraagt hij mij. ,,naar de kluis.'' zeg ik en riven knikt. ,,oke.'' zegt hij en ik geef hem een snelle knuffel en loop de deur weer uit. als ik na een tijdje bij het huis kom kijk ik rond. het huis is half opgeblazen en ik zucht. ik open voorzichtig de deur en loop naar binnen. overal ligt puin. ik loop naar boven en loop naar de kamer. waar alles is gebeurd. ik zucht als ik de deur open doe, de flashback schieten mijn hoofd weer in. ik zie nog steeds het opgedroogde bloed liggen. ik zucht en loop de andere kamer in waar onze kluis staat. ik vul de code in en de deur gaat open. ik pak de mappen eruit en pak het boek mee. ons trouwboek. ik sla de pagina om en kijk naar de mooie foto.

de deuren gaan open en ik zucht een keer uit. ik zie david staan, in zijn mooie zwarte pak en ik glimlach naar hem. riven pakt mijn hand en we lopen over de witte loper. ,,dankje.'' zeg ik tegen riven als we bij david zijn. zijn ogen glijden over mijn lichaam. ,,je ziet er zo goed uit.'' zegt hij zacht en ik glimlach naar hem. ,,jij ook.'' zeg ik als ik mijn hand over zijn arm laat glijden. ,,we zijn hier allen bijeen voor de liefde.'' zegt de ceremonie meester. ik kijk de zaal rond. de familie van david zit er en de hele groep met een paar partners. ik glimlach naar een paar meiden. mijn ogen glijden weer naar david en hij glimlacht naar mij. ,,en nu de beloftes.'' zegt de ceremonie meester. david knikt en pakt mijn beide handen vast. ,,lieve vallie, je ziet er prachtig uit. ik beloof jou, met mijn leven te beschermen, van jou te houden en voor je te zorgen. ik beloof jou dat ik de beste versie van mijzelf ben voor jou. van jou hou met heel mijn hart en jou goed laten voelen.'' zegt david en ik glimlach naar hem. ,,ik beloof mijn liefde, alles dat ik heb tot het einde. maar jij moet mij ook iets beloven, beloof mij, dat als ik er niet meer ben, gelukkig word met een ander. een ander mijn plekje in jou hart toevertrouwd. een andere man gelukkig maakt zoals ze mij gelukkig maakt.'' zegt david en ik slik een keer en knik voorzichtig. ik zucht en kijk david aan. ,,ik beloof jou, mijn liefde, mijn zorgen over jou, en jou te verzorgen als je weer terug komt uit een gevecht. ik beloof jou, alles van mij, ik zal er altijd voor jou zijn.'' zeg ik en kijk hem aan. ,,en ik beloof jou, op een moment dat jij er niet meer bent, ik mij zal openstellen voor een ander. ik beloof jou, dat ik gelukkig word met een andere man langs mijn zijde, maar ik beloof jou niet dat hij het plekje in mijn hart gaat overnemen, want david black, die is van jou. voor altijd.'' zeg ik en david glimlacht naar mij. ,,dan mag u nu de bruid kussen.'' zegt de ceremonie meester en david zet een stap naar voren en drukt zijn lippen op de mijne.

The Mafia QueenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu