72.

93 2 0
                                    

valentina pov.

lando zijn hand voelt koud aan in de mijne. het piepje gaat iedere zoveel seconde en ik zucht weer een keer uit. de deur gaat open en ik kijk zak aan. ,,wat was er met zijn auto.'' vraag ik hem boos als ik opsta. ,,er is een bom gevonden, een kleine.'' zegt zak. ,,boeien of het een kleine of grote is. lando ligt hier.'' zeg ik boos als ik wijs naar lando. ik bijt weer op mijn vinger. ,,laat me los.'' hoor ik in de gang en kijk de hoek om. ik zie riven aankomen en zichzelf een weg door de interviewers duwt. ik zucht en sla mijn armen om hem heen. ,,wat is er gebeurd.'' vraagt hij mij als hij mij mee de gang opneemt. ,,ik kreeg een telefoontje. ze zeiden dat ik moest gaan, dit leven achterlaten, anders was het tik tak voor lando.'' zucht ik en riven kijkt mij aan. ,,hoe is het met lando.'' vraagt hij en ik zucht. ,,hij slaapt, hij word zo wakker.'' zeg ik en riven knikt. ,,hij heeft gelukkig niks ergs.'' zeg ik zacht en riven knikt. ,,dat is mooi.'' zegt hij en ik knik. ,,herkende je een stem.'' vraagt riven mij en ik knik. ,,papa van nate.'' zeg ik en riven zijn ogen worden groot. ,,weet je dat zeker.'' vraagt hij mij en ik knik. ,,ja.'' zeg ik en bijt weer op mijn vinger. riven pakt mijn hand. ,,we gaan.'' zegt hij en ik schud mijn hoofd. ,,ik blijf bij lando.'' zeg ik en riven zucht. ,,val.'' zegt riven zacht maar ik schud mijn hoofd. ,,ik heb al een keer doei moeten zeggen riven, niet bij lando.'' zeg ik zacht en voel weer een traan over mijn wang glijden. ,,niet nu, niet zo.'' zeg ik zacht en riven kijkt mij niet begrijpend aan. ,,ik ben zwanger.'' zeg ik zacht en riven zijn ogen worden groot. ,,o god.'' zegt hij en ik knik. ,,niemand weet het, ik ben er gister avond achter gekomen.'' zeg ik en riven knikt. ,,weet lando dit.'' vraagt hij mij en ik schud mijn hoofd. ,,nee, nog niet.'' zeg ik en riven knikt. ,,zullen we terug naar lando.'' vraagt hij en ik knik. ,,ja.'' zeg ik en we lopen terug naar lando zijn kamer. ,,lando.'' zeg ik als ik hem rechtop zie zitten. ,,babe.'' zegt hij zacht als ik hem een knuffel geef. ,,sorry babe.'' zeg ik zacht als ik hem loslaat. ,,het is niet jou schuld.'' zegt lando en ik kijk hem aan. ,,dat is het wel.'' zeg ik zacht en lando kijkt mij aan. ik zucht en knik voorzichtig. lando kijkt achter mij en ik draai mijn hoofd om. riven knikt voorzichtig. ,,iemand heeft dit met opzet gedaan.'' zegt riven en ik kijk hem aan. gelukkig is het wij drieen in de kamer. ,,ik mag zo weer naar huis, als we rustig doen dan ben ik over twee dagen weer de oude.'' zegt lando en ik glimlach naar hem. ,,dat is fijn.'' zeg ik en geef hem een kus. lando glimlacht naar mij. er word op de deur geklopt en er komt politie binnen. ik trek mijn wenkbrauwen op. ,,valentina leclerc, je staat onder arrest op de moord van nate koecher.'' zegt de man en pakt zijn handboeien erbij. ik kijk snel naar lando als de man de handboeien omdoet.

The Mafia QueenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu