valentina pov.
,,hier kan ik wel aan wennen.'' zeg ik als ik een slokje neem van mijn smoothie. ,,ja echt wel.'' zegt alexandra langs mij. ik grinnik en kijk haar aan. we zitten op een boot in dubai. met de hele leclerc familie, plus aanhang. ik grinnik naar haar als we ons allebij omdraaien. ,,dat jij nog op je buik kan liggen.'' zegt alex blij en ik grinnik. ,,ja, nog wel.'' zeg ik en alex glimlacht naar mij. ,,hebben jij en lando al een trouw datum.'' vraagt alex mij en ik kijk haar aan. ,,o god nee, eerst even kijken hoe deze kleine herrie maker het doet.'' zeg ik lachend en alex doet met mij mee. ,,oke, dit doet pijn.'' zeg ik en draai mij weer om op mijn rug. ,,babe, je moet wel een beetje voorzichtig doen he.'' zegt lando als hij aankomt lopen. ik grinnik naar hem en lando komt bij mij op het bedje zitten. ,,altijd.'' zeg ik lachend en lando grinnikt naar mij. zijn natte koude hand ligt op mijn been. ,,hoelaat vliegen we morgen.'' vraagt lando mij en ik kijk hem aan. ,,wil jij je mond daarover houden.'' zeg ik lachend en lndo grinnikt. ,,ja ja.'' zegt hij en staat op. ik ga rechtop zitten en pak lando zijn hand vast. ,,niet weg gaan.'' zeg ik lachend en lando komt weer bij mij zitten. alex is ondertussen weg gegaan en ik kijk lando aan. zijn groene ogen kijken mij lief aan. ,,wat is er.'' vraagt hij mij en ik schud mijn hoofd. ,,niks, ik ben heel blij met jou.'' zeg ik en lando glimlacht naar mij. ,,toch wel ja.'' vraagt hij mij lachend en ik knik. ,,ja, ookal heb je een saai leven.'' zeg ik lachend en lando schud lachend zijn hoofd. hij leunt naar mij toe en drukt izjn lippen op de mijne. ik glimlach tegen hem aan en lando komt boven mij hangen. ik voel zijn tong over de mijne glijden. lando laat mij los en zijn lippen glijden richting mijn nek. ,,lando.'' zucht ik zacht. ,,dadelijk ziet iemand ons.'' zeg ik zacht en voel lando zijn hand over mijn bikini topje glijden. ,,get a room.'' roept charles en lando laat mij lachend los. ,,lando, wil je er wel een beetje rekening mee houden dat ze nog steeds mijn zusje is.'' zegt charles lachend als hij en alex weer bij ons komen zitten. ,,ja, i know.'' zegt lando lachend en ik grinnik. ,,wanneer begint het seizoen weer.'' vraag ik in het algemeen en charles en lando kijken mij dood aan. ,,wat, dat ik ineens verloofd ben met een formule 1 coureur betekend niet dat ik jullie hele agenda uit mijn hoofd weet.'' zeg ik lachend en lando grinnikt. ,,focus jij je nou maar op de kleine herrie maker.'' zegt lando en ik knik. ,,wanneer ben je uitgerekend.'' vraagt charles mij. ,,juni ongeveer.'' zeg ik en iedereen knikt. mijn moeder komt aan en komt bij ons zitten. na een tijdje zit iedereen erbij. lando zijn hand ligt rond mijn lichaam en ik leg mijn hoofd op lando zijn schouder. ik kijk de groep rond. ,,ik hou van jullie.'' zeg ik en lando drukt een kusje op mijn hoofd.
The End.
Dit was het einde van The mafia Queen.
Wat vonden jullie ervan?X
Iris
JE LEEST
The Mafia Queen
RomanceValentina leclerc. De dochter van herve en pascale Leclerc. De jongere zus van Charles en Lorenzo leclerc en de oudere zus van Arthur leclerc. Valentina is al sinds klein af aan uit de media gehouden. Ze is toen ze haar vriend leerde kennen naar am...