62.

99 3 0
                                    

valentina pov.

,,lando plek 2.'' roept zak door de koptelefoon waardoor de hele garage losgaat. ik klap blij in mijn handen en we lopen allemaal naar het podium. lando komt de auto uit en hij geeft zijn monteurs een knuffel. iedereen slaat op zijn helm. lando doet zijn helm af en kijkt mij aan. hij haalt een hand door zijn haren en drukt een kus op mijn lippen. ,,gefeliciteerd babe.'' zeg ik en lando glimlacht naar mij. hij kijkt mij aan en loopt dan naar de interviewer. ,,val, hier is de beste plek.'' zegt jon en trekt mij mee naar een perfecte plek voor het podium. ,,dankje jon.'' zeg ik en glimlach naar hem. ,,plek 2, voor lando norris.'' word er geroepen en iedereen om mij heen begint weer te juichen. ik klap blij mee en kijk naar lando die trots zijn troffee in zijn handen neemt. hij stuurt mij een kusje en ik glimlach naar hem. lando doet zijn champagne viering en ik klap blij mee.

,,babe.'' hoor ik en lando vliegt tegen mij aan. ,,hey.'' zeg ik lachend. ,,je plakt helemaal.'' zeg ik lachend als ik lando voorzichtig wegduw. lando kijkt mij lachend aan. ,,de champagne babe.'' zegt hij lachend en ik knik. ,,ja, zo ver was ik al.'' zeg ik als ik mijn hand door lando zijn bruine natte krullen haal. we staan nog buiten en lando pakt de champagne fles weer vast en giet het over zijn hoofd en half over mij heen. ,,lando.'' roep ik lachend en zet een stap naar achter. lando lacht en trekt mij weer tegen hem aan. ,,nu ben ik ook helemaal vies.'' zeg ik lachend. ,,dan maar samen douche.'' zegt hij zacht en drukt zijn lippen op de mijne. ik glimlach tegen hem aan als ik de combinatie champagne en zweet proef. ik trek mij terug en lando loopt naar zijn groep. ik schud lachend mijn hoofd en doe mijn losse haren in een staart. ik kijk naar Ferrari en ik zie charles staan. ik loop naar hem toe. ,,gefeliciteerd met je 4de plek.'' zeg ik tegen hem en wil hem een knuffel geven. charles kijkt mij aan en houd mij tegen. ,,wat.'' vraag ik en charles grinnikt. ,,je zit onder de champagne.'' zegt hij lachend waardoor ik grinnik. ,,tja, lando.'' zeg ik als ik die kant opkijk, lando is blij champagne over zijn monteurs aan het gieten. ,,ja, ik zeg er niks van.'' zegt charles lachend en ik kijk hem aan. ,,ik heb afscheid genomen. van david.'' zeg ik als ik naar beneden kijk. alleen de promise ring van lando zit rond mijn vinger. ,,ik heb de ringen nog wel, alleen niet meer om.'' zeg ik en ik voel charles zijn armen om mij heen. ,,ik was toch vies.'' vraag ik hem lachend en voel charles grinniken. ,,ja, maar je hebt een knuffel nodig.'' zegt hij en ik knik voorzichtig in zijn schouder. ,,laat het los oke, je hoeft je voor niemand hier te bewijzen.'' zegt hij zacht als hij een stap naar voren zet en zijn hand over mijn rug glijd. ik knik voorzichtig en voel een traan over mijn wang glijden. ,,het is even wennen.'' zeg ik zacht en voel charles knikken. ,,het komt goed oke.'' zegt hij als hij mij loslaat en mijn schouders vastpakt. ,,je hebt hier een familie val.'' zegt hij en ik kijk in zijn blauwe ogen. ,,weet ik.'' zeg ik en sla mijn armen weer om charles heen.

The Mafia QueenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu