33.

137 4 1
                                    

valentina pov. 

,,babe.'' hoor ik en ik voel een hand over mijn wang glijden. ,,hm.'' momepel ik en open mijn ogen. ik kijk in david zijn bruine ogen. ,,hey.'' zeg ik en david glimlacht zwak naar mij. ,,we moeten gaan.'' zegt hij zacht en ik kijk hem niet begrijpend aan. ,,hoe bedoel je.'' vraag ik hem als ik rechtop ga zitten. ,,ze hebben mij gevonden, de handlangers van pap.'' zegt hij en ik knik voorzichtig. ,,waar gaan we heen.'' vraag ik hem en david haalt zijn schouders op. ,,weet ik niet, we kunnen naar Cap D'ali.'' zegt hij en ik zucht. ,,daar vinden ze jou ook david.'' zeg ik zacht en laat mijn hand op zijn wang rusten. ,,we moeten in ieder geval hier weg.'' zegt hij en ik knik. ik sta snel op en doe mijn kleren aan. ,,heb je al je belangrijke spullen. ik heb riven net al verteld dat wij weg gaan.'' zegt david en ik knik. ,,en de groep.'' vraag ik hem als ik mijn zwarte shirt over mijn hoofd trek. ,,riven let op ze, tot wij veilig zijn.'' zegt david en ik knik. ,,oke.'' zeg ik en doe snel mijn schoenen aan. ,,heb je alles princes.'' vraagt hij mij en ik kijk hem aan. ,,ja.'' zeg ik en david pakt mijn hand. ,,waar zijn ze.'' horen we een zware mannelijke stem vragen. ,,hier heen.'' zegt david snel en trekt mij mee naar het raam. ,,kom babe.'' zegt david als hij uit het raam klimt. ik zucht en sla mijn benen over de rand. ik voel david zijn handen op mijn benen en ik zak voorzichtig naar beneden. ,,kom.'' zegt hij en david trekt mij mee naar de auto. hij rijd naar ons tweede huis, plan b. als we er zijn stappen we uit. ,,hier vinden ze ons ook.'' zucht ik en david kijkt mij aan. ,,vanuit hier kunnen we een betere plek vinden babe.'' zegt david en drukt een kus op mijn lippen. ,,ik ben even bellen met mensen. het komt goed oke.'' zegt hij en ik knik. ,,is goed.'' zeg ik en glimlach naar hem. ,,hier, niet bang zijn om hem te gebruiken.'' zegt david als hij mij een geweer geeft. ,,dankje.'' zeg ik en laad het geweer en ga op de stoel zitten. 

ik hoor geweer schoten en schiet wakker. ,,david.'' roep ik en ren naar boven. ,,het is oke babe.'' zegt david als ik in zijn armen ren. ,,het is niks.'' zegt hij en ik kijk naar de pop die aan de muur hangt. ,,doe dat niet oke, ik wil je niet kwijt.'' zeg ik zacht en david knikt. ,,sorry babe.'' zegt hij zacht en ik kijk hem aan. ,,david black.'' word er geroepen en ik kijk op. david houd zijn vinger voor zijn mond en ik knik. ,,als je binnen twee minuten niet naar buiten komt blazen we je huis op.'' word er geroepen en ik kijk voorzichtig door het gordijn. ,,ze zijn hier david.'' zeg ik in paniek en david knikt. ,,ze willen mij hebben babe, jou doen ze niks.'' zegt hij en ik schud mijn hoofd. ,,nee.'' zeg ik als ik merk wat david van plan is. ,,ik blijf bij jou.'' zeg ik en david zucht. ,,ga hier weg.'' zegt hij en ik schud mijn hoofd. ,,als we gaan, dan gaan we samen. de belofte die we hebben gemaakt david.'' zeg ik en david kijkt mij aan. ,,die kan ik niet accepteren.'' zegt hij en ik zucht. david pakt een groot mes vast en geeft die aan mij, david houd het mes over mijn hand vast. ,,ze blijven mij zoeken, zolang ik leef.'' zegt hij zacht. ,,tijd is om.'' horen we. ,,ik hou van je, voor altijd.'' zegt hij zacht en drukt zijn lippen op de mijne. we horen een knal en we vliegen door de kamer. ik open mijn ogen en hoest. david ligt op mij en ik kijk hem aan. ,,babe, babey.'' zeg ik zacht als ik mijn hand op zijn wang leg. 

The Mafia QueenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu