45.

118 3 0
                                    

lando pov.

mijn ogen gaan open en ik zie dat ik in mijn eigen bed lig. in engeland, ik zie max fewtrell op een stoel langs mij zitten. ,,a je bent wakker.'' zegt hij blij en staat op. ,,wat is er gebeurd.'' vraag ik hem als ik mijn hand op mijn voorhoofd leg. ,,kom zo.'' zegt max blij en loopt mijn slaap kamer uit. ik zucht en ga rechtop zitten. ik zucht een keer en kijk naar de deur als die open gaat. ik zie riven en valentina binnenkomen. ,,hoi.'' vraag ik ze verward. ,,wat weet je nog'' vraagt valentina mij en ik kijk haar aan. ,,we waren opstap. en die rare man wilde met mij praten.'' zeg ik en valentina knikt. ,,oke.'' zegt riven en ik kijk ze aan. ,,oke, jongens, waarom lig ik in mijn eigen bed. in engeland, vannacht waren we nog in miami.'' zeg ik boos en de rest kijkt mij aan. valentina zucht. ,,ken heeft je meegenomen. je was weg.'' zucht ze en ik kijk haar aan. ,,we waren buiten gaan praten.'' zeg ik en riven knikt. ,,hij heeft je gedrogeerd, je hebt voor 2 dagen geslapen.'' zegt riven en ik knik voorzichtig. ,,maar, waar was ik dan.'' zucht ik en valentina kijkt mij aan. ,,je was in een verlaten fabriek. daar ben ik je gaan zoeken en vond ik je. slapend, op de grond.'' zucht valentina en ik knik. ,,wat is er met ken gebeurd.'' vraag ik ze en valentina kijkt riven aan. ,,ken was daar.'' zegt valentina en ik knik. ,,oke, en.'' vraag ik ze en riven zucht. ,,hij wilde valentina vermoorden. maar wij waren sneller met het overhalen van de tracker.'' zegt riven en mijn ogen worden groot. ,,jongens.'' zucht ik en stap uit bed. ik zak half door mijn benen en max pakt mij vast. ,,je moet rustig doen.'' zegt max en ik kijk hem aan. ,,ik red me wel.'' zeg ik en kijk valentina aan. ,,ben jij oke.'' vraag ik haar als ik recht ga staan en valentina knikt. ,,ja.'' zegt ze en kijkt mij aan. ik zie dat ze zich groot houd. ,,ik moet wel zo gaan val.'' zegt riven zacht en valentina knikt. ,,ik ga mee.'' zegt ze en ik kijk haar aan. ,,waarom.'' vraag ik haar en valentina kijkt mij aan. ,,omdat ik daar heen moet lando.'' zucht ze en ik knik. ,,oke.'' zeg ik en kijk haar aan. ,,waarom blijf je niet.'' vraag ik haar en valentina kijkt mij aan. ,,ze hebben mij nodig.'' zegt ze en ik knik. ,,oke, succes.'' zeg ik en loop de kamer uit. ik loop naar de keuken en ga op het aanrecht zitten. max komt ook de keuken in en hij kijkt mij aan. ,,waarom ben je zo bot.'' vraagt hij mij. ,,ik vind haar leuk max, super leuk.'' zeg ik en max knikt. ,,ja, alleen ze is de mafia baas lando.'' zegt max en ik zucht. ,,ze is zo anders bij mij. zo teder en breekbaar. ze is niet de valentina die ze laat zien.'' zeg ik en max zucht. we horen de voordeur en ik zucht. ,,ik ben zo verliefd op haar.'' zucht ik en max knikt. ,,zij waarschijnlijk ook op jou lando. ze heeft je gered.'' zegt hij en ik zucht. ,,ik weet het niet.'' zucht ik en spring van het aanrecht af. ,,wat ga je doen.'' vraagt max mij. ,,naar Monaco, de race is daar over een paar dagen.'' zeg ik en max knikt. ,,is goed, dan zie ik je over een paar dagen oke.'' zegt max en geeft mij een knuffel.

The Mafia QueenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu