30.

145 4 1
                                    

valentina pov. 

david zijn handen glijden over mijn heen. ,,ik hou van je.'' zegt hij zacht en ik kijk hem aan. ,,ik hou van je.'' zeg ik zacht en druk mijn lippen op de zijne. david tilt mij op en zet mij op de wastafel neer. hij pakt de zwangerschaps test erbij en kijkt mij blij aan. ,,hoelang ben je zwanger.'' vraagt hij mij voorzichtig. ,,net 1,5 maand.'' zeg ik en glimlach blij naar hem. ik voel een traan over mijn wang heen glijden. ,,we krijgen eindelijk ons gezinnetje david.'' zeg ik en veeg mijn duim over zijn wang. david zijn bruine ogen kijken mij aan. ,,ons gezin val. jij en ik.'' zegt hij blij en drukt zijn lippen weer op de mijne. zijn handen glijden naar mijn onderrug en dan trekt hij terug. een glimlach verschijnt op zijn gezicht en ik grinnik. ,,je hoeft je geen zorgen te maken lieverd, niemand doet jou nog pijn, dat beloof ik jou.'' zegt hij zacht als hij zijn voorhoofd op de mijne legt. ,,dankje babe.'' zeg ik zacht. ,,riven en ik hebben alles opgeruimd en netjes achtergelaten, dus jij hoeft je nergens zorgen over te maken.'' zegt david lachend waardoor ik grinnik. ,,dus ik zie geen bloed meer. anders ga ik echt weer over mijn nek.'' zeg ik en david grinnikt. ,,jij hoeft je nergens meer zorgen over te maken, alleen om jou mooie zelf.'' zegt hij en houd mijn gezicht vast. ik glimlach naar hem en david drukt zijn lippen op de mijne. ik grinnik en dan word er op de deur geklopt. ,,mag ik binnenkomen tortel duifjes, of ben ik dan getraumatizeerd.'' horen we riven vragen en ik schiet in de lach. ,,kom maar binnen.'' zegt david en de badkamer deur gaat open. ,,wat een blije gebeuren hier.'' zegt riven blij en ik knik. ,,we zijn weer zwanger.'' zeg ik blij en riven zijn ogen worden groot. ,,echt, gefeliciteerd.'' zegt hij blij en geeft ons een knuffel. ,,je hoeft je geen zorgen te maken voor pap, hij is weg, en zijn vrienden ook.'' zegt riven zacht en ik knik. ik voel een traan over mijn wang glijden. ,,wat is er babe.'' vraagt david mij bezorgd. ,,ik ben gewoon gelukkig, we krijgen een familie.'' zeg ik blij. ,,wij zijn al een familei val, en dat zal altijd zo blijven.'' zegt david en we pakken elkaars handen vast. 

ik kijk zuchtend in de spiegel. mijn hand glijd over de wastafel. ,,gaat het.'' vraagt lando mij zacht en ik knik voorzichtig. ,,wat is er.'' vraagt hij zacht en ik voel zijn schouders op mijn schouders. ik bijt op mijn onderlip en kijk naar beneden. ,,hey, je kan mij alles vertellen.'' zegt hij zacht en ik knik voorzichtig. ,,dit niet, ik heb het zelf niet eens een plekje kunnen geven.'' zeg ik zacht en lando knikt voorzichtig. ,,kom, het is al laat.'' zegt hij zacht en ik knik. ,,wil je hier slapen of wil je met mij mee naar het hotel.'' vraagt lando zacht en ik kijk hem aan. ,,pak de auto maar oke.'' zeg ik en glimlach naar lando. hij knikt en kijkt mij aan. ik zucht en loop de slaapkamer in. een koude rilling gaat door mij heen. ,,mag ik met jou mee.'' vraag ik hem en lando knikt. ,,natuurlijk, en dan komen we morgen weer naar hier oke.'' zegt hij zacht en ik knik. ,,dankje.'' zeg ik en glimlach zwak naar hem. 

The Mafia QueenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu