48.

120 2 0
                                    

charles pov. 

ik loop de ferrari hospitality in en ga langs carlos zitten. ,,goedemorgen.'' zegt hij blij. ,,goedemorgen.'' zeg ik en geef hem een hand. ,,lekker geslapen.'' vraagt hij mij als ik gaap, waardoor ik knik. ,,ja.'' zeg ik en carlos grinnikt. ,,heb je nog iets van valentina gehoord.'' vraagt carlos mij en ik kijk hem aan. ,,ja, we hebben gepraat, ze vind lando leuk.'' zeg ik en carlos grijnst naar mij. ,,lando vind haar ook leuk.'' zegt hij blij en ik knik. ,,ja, alleen ze is en blijft bij de mafia, ze is wel gevaarlijk.'' zeg ik en carlos knikt. ,,zullen we.'' vraagt onze pr en ik knik. carlos en ik staan op en we lopen naar buiten. we lopen richting de media plek en we horen gelach. carlos kijkt mij aan en dan horen we lando zijn schater lach. ik draai mij om en we zien lando en valentina lachend aankomen. lando zijn arm ligt over de schouder van valentina en er staat een grote glimlach op hun gezichten. een glimlach verschijnt op de mijne. ,,kijk hoe schattig ze zijn.'' zegt carlos en duwt mij aan waardoor ik knik. ,,ja.'' zeg ik en valentina kijkt ons aan. lando en valentina stoppen voor ons. ,,goedemorgen. alles goed met jullie twee.'' vraagt carlos en valentina kijkt mij aan. ,,ja, goed.'' zegt valentina lachend waardoor ik grinnik. ,,waar heb je geslapen, je was niet thuis.'' vraag ik haar en ze knikt. ,,klopt, dat is niet meer mijn thuis.'' zegt ze en ik knik voorzichtig. ,,oke.'' zeg ik zacht en mijn ogen glijden over valentina. ,,carlos, charles.'' horen we en ik draai mijn om. onze pr staan al daar en ik tik carlos aan. ,,we moeten gaan.'' zeg ik en carlos knikt. ik zie kylie, de pr van lando aankomen en valentina haar gezichts uitdrukken veranderd. ik slik een keer en lando loopt met kylie mee naar de media plek. 

als we de interviews hebben gedaan loop ik weer terug naar ferrari. ik zit een beetje in mijn eigen gedachte en voel een hand op mijn pols. ik word meegetrokken en tegen de muur aangezet. ,,mag ik nog een moord plegen.'' vraagt valentina mij en ik kijk haar aan. ,,val.'' zeg ik boos. ,,die kylie, werkt mij zo op mijn zenuwen.'' zegt ze en ik rol met mijn ogen. ,,nee, dat mag je niet. wil je de gevangenis weer in.'' vraag ik haar boos. ,,als ik weet dat zij niet meer ademt wel.'' zegt ze en ik zucht. ,,valentina.'' zeg ik en schud mijn hoofd. ,,oke, oke, ik hou mij in.'' zegt ze en houd haar handen in de lucht. ,,beter.'' zeg ik en leg mijn hand om haar schouder. ,,nou, vertel me nu maar wat er speelt tussen jou en mister norris.'' zeg ik en zie al een glimlach op valentina haar gezicht verschijnen. 

The Mafia QueenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu