38.

138 3 1
                                    

valentina pov.

ik kijk charles aan en neem een slokje van mijn water. ,,dat is wel heftig val, ik wist niet dat het zo heftig was allemaal.'' zegt charles zacht als hij zijn hand op mijn been legt. we zitten in charles zijn hotel kamer. ,,ja.'' zeg ik zacht en haal mijn neus een keer op. ,,sorry.'' zegt charles zacht en ik kijk hem aan en schud langzaam mijn hoofd. ,,ik moet sorry zeggen charles, ik heb jou zo weggeduwd.'' zeg ik zacht en kijk hem aan. ,,het is oke, je bent door een hoop shit gegaan.'' zegt hij zacht en ik knik. ,,ja, maar dat geeft geen reden om jou zo uit mijn leven te duwen.'' zeg ik en charles knikt. ,,we zijn beiden fout geweest.'' zegt hij en ik knik. ,,is het weer goed. ik mis mijn broer.'' zeg ik en voel weer een traan over mijn wang glijden. charles knikt. ,,ik ben nooit weggeweest.'' zegt hij zacht en trekt mij weer in zijn armen. ,,zou lando mij leuk vinden.'' vraag ik charles zacht als we op bed liggen. ,,ja, zoiezo.'' zegt charles lachend en ik grinnik. ,,vind je mij echt een crimineel.'' vraag ik charles als ik op mijn arm leun. charles zijn blauwe ogen kijken mij aan en hij knikt. ,,ja, de dingen die je hebt gedaan val.'' zegt hij zacht en ik knik. ,,het was om te overleven maar dan nog. kunnen echt niet.'' zegt hij en ik zucht. ,,maar ik ben blij dat je weer een beetje jezelf probeert te worden.'' zegt hij en glimlacht naar mij. ,,dan ben je ook veel leuker.'' zegt hij lachend en duwt mij omver. ik grinnik en ga rechtop zitten. ,,moet ik het hem vertellen.'' vraag ik charles en hij komt langs mij zitten. ,,ja, vertel hem hoe jij je voelt.'' zegt hij en ik knik. ,,dan ga ik naar lando toe.'' zeg ik zacht en hij knikt. ,,succes.'' zegt hij en ik glimlach naar hem. ,,hey val.'' zegt charles als ik in de deur opening sta. ik draai mij om en kijk hem aan. ,,ik hou van je.'' zegt hij en glimlacht lief naar mij. een glimlach verschijnt op mijn gezicht. ,,ik hou van je charlie.'' zeg ik en sluit de deur achter mij.

ik klop voorzichtig op zijn hotel deur. ik zucht een keer uit en wankel op en neer. ,,ik heb je echt nog nooit zenuwachtig gezien.'' zegt lando lachend als hij de deur open doet. waardoor ik grinnik en lando aankijk. ,,heb je gehuild.'' vraagt lando mij en ik knik. ,,ja.'' zeg ik en lando zet een stap naar achteren en ik volg hem de hotel kamer in. ,,wat is er aan de hand.'' vraagt lando mij en ik zucht. ,,ik heb met charles gepraat.'' zeg ik en lando zijn ogen worden groot. ,,en.'' vraagt hij voorzichtig. ,,ik moest wel. charles vond mij huilend.'' zucht ik en lando knikt voorzichtig. ,,waarom was je aan het huilen achter de vracht auto's.'' vraagt hij mij zacht en mijn ogen schieten naar hem toe. ,,hoe weet je dat het daar was.'' vraag ik lando en hij zucht. ,,charles en ik zagen jou gefrusteert die kant op lopen. ik wilde achter jou aan maar charles wilde je helpen. dus heb ik hem laten gaan.'' zegt hij en ik glimlach naar hem. ,,dankje lando, dat is echt heel lief van je.'' zeg ik en lando knikt. ,,maar waarom was je gefrusteerd.'' vraagt lando en ik zucht. ,,ik had advies van riven nodig.'' zucht ik zacht. ,,waarover.'' vraagt lando mij en ik zucht. ,,ik vind je leuk lando.'' zeg ik zonder hem aan te kijken. ik kijk weer naar lando als ik na een tijdje nog niks heb gehoord. zijn groene ogen kijken mij aan. ,,sorry.'' zeg ik terwijl ik op sta en naar de deur loop.

The Mafia QueenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu