lando pov.
ik kijk valentina aan die van de tafel afspringt. ,,waar zijn ze.'' vraagt ze de groep. ,,mexico.'' zegt een jongen. ,,dan gaan we daar heen.'' zegt valentina en ik kijk haar aan. ,,val.'' zeg ik en haar ogen glijden richting mij. ,,ja.'' vraagt ze mij en ik kijk haar aan. ,,dat gaan we niet doen.'' zeg ik en valentina grijnst naar mij. ,,daar ga jij niet over.'' zegt riven en ik kijk hem aan. ,,val, we zouden hiermee stoppen.'' zeg ik en valentina zucht. ,,riven, regel het. ik breng lando naar huis.'' zegt ze en loopt op mij af. ze pakt mijn hand en trekt mij mee het huis uit. ,,what the fack val.'' zeg ik boos en trek mij los. ze draait zich om. ,,je zou hiermee stoppen.'' zeg ik boos tegen haar. ,,ik ben ermee gestopt lando.'' zegt ze boos tegen mij. ,,nee dat ben je niet. er gaan dadelijk weer twee mensen dood.'' zeg ik boos. ,,en jij bent medeplichtig.'' zeg ik boos tegen haar. ,,ik ben altijd medeplichtig lando. maakt niet uit wat ik doe. de politie houd mij in de gate.'' zegt ze boos en ik zucht. ,,dus je blijft dit altijd doen.'' vraag ik haar en ze knikt. ,,dit is mijn leven geweest voor de afgelopen 7 jaar lando.'' zegt ze boos. ,,ik zei toch dat je beter niet mee kon gaan.'' zegt ze boos en kijkt mij aan. ik zie de boosheid door haar ogen glijden. ,,je moet hiermee stoppen val. voor je eigen veiligheid.'' zeg ik tegen haar en ze grinnikt en kijkt naar boven. ,,mijn veiligheid.'' vaagt ze en ik knik. ,,ik ben zo veel kwijt geraakt door dit leven.'' zegt ze boos. ,,stop er dan verdomme mee.'' roep ik boos naar haar. ,,je hebt nu een goed leven. je hebt charles terug, je hebt een huis in nice, je hebt leuke mensen om je heen.'' zeg ik boos en ze zucht. ,,je hebt mij.'' zeg ik en valentina kijkt mij aan. ,,dat is niet genoeg.'' zegt ze en mijn ogen worden groot. ,,ik ben niet genoeg.'' vraag ik haar en valentina knikt. ,,ik mis dit lando. die actie in mijn leven.'' zegt ze boos en ik knik mijn hoofd. ,,dus het leven dat ik jou kan geven is niet goed genoeg. ik ben niet goed genoeg.'' vraag ik haar. ,,jou leven is nooit goed genoeg, jij kan nooit david zijn.'' roept ze boos. ik bijt zacht op mijn onderlip. ,,oke.'' zeg ik en kijk haar aan. ,,veel plezier met dit leven.'' zeg ik en loop op haar af. ,,maar ik ga niet toekijken hoe jij jou leven verneukt.'' zeg ik als ik mijn auto sleutels uit haar hand pak. ,,en ik wil zeker geen relatie met je als ik jou steeds uit de gevangenis moet houden.'' zeg ik en kijk haar aan. ,,ik heb jou nooit om de hulp gevraagd, ik heb jou niet nodig.'' zegt ze en zet een stap opzij. ,,oke.'' zeg ik en loop naar mijn auto. ik rij aan, richting mijn huis en zucht. ,,fack.'' zeg ik boos en sla een keer op mijn stuur.
JE LEEST
The Mafia Queen
RomanceValentina leclerc. De dochter van herve en pascale Leclerc. De jongere zus van Charles en Lorenzo leclerc en de oudere zus van Arthur leclerc. Valentina is al sinds klein af aan uit de media gehouden. Ze is toen ze haar vriend leerde kennen naar am...