valentina pov.
lando rijd aan en ik voel een traan over mijn wang glijden. ik veeg hem snel weg en loop weer terug naar binnen. ,,oke, hoe gaan we dit doen.'' vraag ik de groep. ,,wij gaan morgen naar mexico.'' zegt riven. ,,oke, en ik.'' vraag ik ze als ik over de tafel heen hang. kijkend naar de plattegrond van mexico. ,,jij blijft hier.'' zegt nate en ik kijk hem aan. ,,want.'' vraag ik hem boos. ,,omdat wij niet toekijken hoe jij je geluk weggooit voor ons.'' zegt riven en ik ga recht staan. ,,hoe bedoel je.'' vraag ik hem. ,,lando. hij houd van je. jij houd ook van hem.'' zegt riven en ik zucht. ,,lando is weg.'' zeg ik en kijk naar de tekeningen. ,,lando is weg omdat hij jou niet in de gevangenis wilt zien.'' zegt riven en hij loopt op mij af. ,,ik kan jullie niet achterlaten.'' zucht ik als ik riven aankijk. ,,jij laat ons nooit achter.'' zegt james als hij erbij komt staan. ,,ga naar lando toe. word gelukkig met hem. wij zorgen de rest.'' zegt riven en de jongens knikken. ,,we houden jou op de hoogte, maar betrekken jou nergens meer bij.'' zegt nate en ik knik. ,,jullie zijn mijn familie.'' zeg ik en kijk ze aan. ,,en dat zullen we altijd blijven. alleen familie beschermt elkaar, laat elkaar los.'' zegt riven en ik knik. ,,en de tijd is aangebroken dat jij een ander leven instapt. gelukkig word.'' zegt riven en slaat zijn armen om mij heen. ,,kies hem oke.'' zegt riven zacht en ik knik voorzichtig in zijn borst. riven laat mij los. ,,jij blijft altijd onze mafia queen oke. die titel blijft van jou. maar dit is jou verhaal. nu is het tijd om de bladzijde om te slaan en een nieuw hoofdstuk te starten. met lando samen.'' zegt riven en ik knik voorzichtig. ik voel een traan over mijn wang glijden. ,,ik hou van je.'' zeg ik en riven knikt. ik geef hem een knuffel. ik geef de andere jongens ook een knuffel. ik geef riven de sleutels van het huis. ,,dit is voor jou. voor jullie.'' zeg ik en riven knikt. ,,ik hou van jullie.'' zeg ik. ,,we houden van jou val.'' roepen ze als ik de voordeur uitloop. ik zucht een keer en loop naar de weg. mijn voeten bewegen vanzelf. ze lopen naar mijn hart. mijn lando. ik begin te rennen. rennen tot ik in Monaco aankom. de trap opren, naar zijn voordeur. ik klop aan. geen gehoor. ,,lando.'' roep ik en bons op de deur. de deur gaat open en ik kijk naar lando zijn betraande gezicht. ,,ik hou van je.'' zeg ik en sla mijn armen om lando heen. ,,ik kies jou lando. sorry.'' zeg ik zacht en lando duwt mij van zichzelf af en kijkt mij aan. ,,val.'' zegt hij zacht. ,,nee, lando.'' adem ik uit. ,,geen moorden meer, geen meetings. geen geweld. ik wil jou lando. dit saaie leven dat je hebt. ik wil het allemaal. met jou.'' zeg ik en lando zijn ogen kijken mij aan. ,,ik wil jou lando. ik wil vechten voor jou.'' zeg ik en een glimlach verschijnt op zijn gezicht. ,,jij bent genoeg voor mij.'' zeg ik en ik voel lando zijn handen op mijn heupen. ,,jij bent alles wat ik facking wil.'' zeg ik en lando drukt zijn lippen op de mijne.
JE LEEST
The Mafia Queen
RomanceValentina leclerc. De dochter van herve en pascale Leclerc. De jongere zus van Charles en Lorenzo leclerc en de oudere zus van Arthur leclerc. Valentina is al sinds klein af aan uit de media gehouden. Ze is toen ze haar vriend leerde kennen naar am...