valentina pov.
ik haal zuchtend mijn hand door mijn haren. ,,weet ik niet riven.'' zucht ik en hou de telefoon dichter tegen mij oor aan. ,,we hebben je nodig hier val.'' zegt hij en ik hoor schoten op de achtergrond. ,,riven.'' zucht ik zacht als ik een traan over mijn wang voel glijden. ,,al is het maar voor een dag.'' zegt hij zacht en ik knik voorzichtig. ,,we hebben je niet meer gezien sinds de zitting.'' zegt hij waardoor ik zucht. ,,ik hield van hem.'' zeg ik zacht en veeg mijn traan weg. ,,weet ik val.'' zegt hij zacht waardoor ik weer zucht. ,,ik denk erover na. ik bel je nog oke. stay alive.'' zeg ik en hoor riven rennen. ,,is goed. hou van je.'' zegt hij. ,,hou van je.'' zeg ik zacht en hang op. ik loop charles zijn driver room uit en veeg snel onder mijn ogen en kijk weer arrogant. carlos en charles zitten aan een tafel en hij kijkt mij aan. ,,dus, wanneer ga je weer terug naar je gekke bende.'' zucht charles en ik trek mijn wenkbrauwen op en kijk hem aan. ,,weet je. vanavond.'' zeg ik en loop weg. ik pak mijn telefoon en stuur riven een bericht dat ik er morgen ben. ,,val.'' hoor ik charles roepen en ik draai mij om. ,,ga je serieus vanavond, mam heeft er alles aan gedaan om jou weg te houden daar.'' zegt hij boos en ik zucht. ,,ik heb hier geen zin in charles. jij hebt mij niet gesproken in die tijd, jij weet niet wat er is gebeurd.'' zeg ik en draai mij om. ik hoor charles zuchten en draai de hoek om. ,,auw, kijk uit waar je loopt sukkel.'' zeg ik als ik vol tegen iemand aan loop. ,,jeetje.'' hoor ik hem zeggen. ,,eerst rij jij mij bijna aan, en nu loop je nog tegen mij aan.'' zucht ik en kijk lando aan. ,,ach, we zijn voor elkaar gemaakt valentina.'' zegt hij lachend en ik kijk hem aan. ,,nee, ik date niet.'' zeg ik en kijk hem aan. ,,en david dan.'' vraagt hij mij en ik zucht. ,,dat gaat jou niks aan.'' zeg ik hem en draai mij om. ,,maar, jij hebt hem vermoord, zeggen ze.'' zegt hij en ik zucht. ,,mensen zeggen zo veel.'' zeg ik en hoor lando bewegen. ,,maar je bent met hem getrouwd, je woonde in een super mooie villa in zuid amerika.'' zegt lando zacht en mijn ogen worden groot. ik draai mij om naar hem en kijk hem recht aan. ,,ben je mij aan het stalken.'' vraag ik hem en hij schud zijn hoofd. ,,nee, ik heb gelezen.'' zegt hij en ik kijk hem aan. ,,jij leest.'' vraag ik hem en lando knikt. ,,als er ineens een prachtige vrouw aankomt, die toevallig de zus is van charles, dan doe ik onderzoek ja.'' zegt hij en ik kijk hem aan. ,,oke. dus, wat weet je.'' vraag ik hem en sla mijn armen over elkaar. ,,nog niet zo veel. allees wat ik net zei.'' zegt hij en ik knik. ,,hou het daarbij. hoe minder je weet hoe beter.'' zeg ik en lando kijkt mij aan. ,,ik moet gaan.'' zeg ik en kijk lando aan. zijn groene ogen glijden naar de mijne. ,,waar ga je heen.'' vraagt hij mij. ,,naar zuid amerika.'' zeg ik en draai mij om en loop weg.
JE LEEST
The Mafia Queen
RomanceValentina leclerc. De dochter van herve en pascale Leclerc. De jongere zus van Charles en Lorenzo leclerc en de oudere zus van Arthur leclerc. Valentina is al sinds klein af aan uit de media gehouden. Ze is toen ze haar vriend leerde kennen naar am...