charles pov.
,,wat was dat voor een gedoe.'' vraagt carlos mij en ik draai mijn hoofd terug naar hem. ,,ik heb echt geen idee. misschien te veel fans die blij zijn dat er een coureur is ofzo.'' zeg ik en haal mijn schouder op. ,,ja kan ook.'' zegt carlos en ik neem een slokje van mijn water. ,,het is wel echt heerlijk weer.'' zeg ik en carlos knikt. ik zie carlos zijn ogen gericht staan op een persoon en zijn mond valt open. ik draai mij om en ik zie een prachtige, jonge vrouw lopen. ze doet haar zonnebril af en komt richting ferrari. ,,val.'' vraag ik valentina als ze voor mijn neus staat. ,,de enige echte.'' zegt ze en kijkt mij aan met haar blauwe ogen. mijn ogen glijden over haar heen. ze draagt een prachtige zwarte satijnen jurk en haar bruine haren zitten mooi gekruld langs haar schouders. ,,kan ik met je praten.'' vraagt ze mij en haar blauwe ogen kijken mij aan. ,,ehm.'' begin ik en kijk carlos aan. ,,ja hij wil.'' zegt carlos en staat snel op en loopt snel weg. ik zucht en kijk carlos na. ik hoor en stoel en kijk weer voor me uit naar valentina. ,,je bent hier.'' zeg ik en valentina knikt. ,,ja.'' zegt ze en haar blauwe ogen kijken mij doordringend aan. ,,waarom ben je hier.'' vraag ik haar en ze zucht. ,,niet voor jou, als dat je dwars zit.'' zegt ze en leunt achterover in de rugleuning. ,,waarom ben je hier dan.'' vraag ik haar en sla mijn handen in elkaar en leun over de tafel heen. valentina volgt mijn pose en kijkt mij aan. ,,omdat zoals je weet, van het nieuws. een mafkees mijn huis in brand heeft gestoken en ik op dit moment geen plek heb om te leven. samen met mijn groep.'' zegt ze en ik knik voorzichtig. ,,dus moet je mij weer lastig vallen.'' vraag ik haar en valentina rolt met haar ogen en staat op. ,,je wil mij niet als vijand hebben charles.'' zegt ze als ze over haar schouder kijkt. ,,wat wil je doen dan.'' vraag ik haar en ga in de rugleuning hangen. ,,je weet mijn verhaal niet. ik heb meer mensen vermoord dan dat jij op je handen kan tellen.'' zegt ze en ik kijk haar aan. ,,terwijl ik ze recht aankeek. zag hoe het leven uit ze vloeide.'' zegt ze als ze haar zonnebril weer opzet en weg loopt. ik slik een keer. ,,ben ik de enigste die de kriebels krijgt van haar.'' hoor ik achter mij en zie carlos staan. ,,nee.'' zeg ik als ik mijn blik terug trek naar valentina. ze loopt mclaren in en ik zucht. ,,ze heeft lando helemaal onder haar duim.'' zeg ik en carlos knikt. ,,we halen hem. hij moet oppassen.'' zegt carlos en ik knik. carlos loopt richting mclaren en even later zie ik hem terug komen met lando. ze nemen plaats aan tafel en lando kijkt mij aan. ,,hallo.'' zegt hij blij en ik zucht. ,,je moet echt oppassen met valentina.'' zeg ik en lando rolt met zijn ogen. ,,ze word je dood maat.'' zegt carlos en lando kijkt ons beide aan. ,,jullie kennen haar niet, niet zoals ik haar ken.'' zegt hij waardoor ik zucht. ,,ze is gevaarlijk.'' zeg ik en lando zijn groene ogen kijken mij aan. ,,hoe kan een gebroken vrouw, die bijna iedere dag huilend in slaap valt, terwijl ze niet kan slapen, gevaarlijk zijn.'' zegt hij en kijkt ons aan. ik zucht en kijk carlos aan. ,,ze is alleen bij je voor je geld lando, dadelijk heeft ze weer een plek gevonden en is ze weg.'' zeg ik en lando zucht. ,,ze heeft mij gekozen charles.'' zegt hij. ,,heeft ze dat.'' vraag ik hem en trek mijn wenkbrauwen op. ,,vertel jij dat maar.'' zegt hij en staat op.
JE LEEST
The Mafia Queen
RomanceValentina leclerc. De dochter van herve en pascale Leclerc. De jongere zus van Charles en Lorenzo leclerc en de oudere zus van Arthur leclerc. Valentina is al sinds klein af aan uit de media gehouden. Ze is toen ze haar vriend leerde kennen naar am...