Merhaba Ayçiçeklerim. Ben size bu satırları 25 Ocak 2024'ten yazıyorum. :)
Öfke Kelebeği an itibariyle saatler 08.57'yi gösterirken son buldu.
Sizler bunu ne zaman okuyorsunuz?
Öncelikle şunu söylemeliyim ki başından beri Lila ve Beste'nin kardeşlik hikâyesini hep kısa ve öz tutmak istedim çünkü bu hikayeye dair detay hiçbir şey düşünmemiştim.
E neden böyle kısa ve detaysız yazdın, diyeceksiniz. Bilmiyorum. İnanın bir fikrim yok amacım öykü tarzında tek solukluk bir giriş kitabı yazmaktı.
NOT: Ben şu aralar bir miktar depresyondayım ve sanırım yazmak beni bu durumdan kurtaracaktı. (Gelecekten yazıyorum, kurtardı. Artık depresyonda değilim.)
Beğenenler olacaktır beğenmeyenlerin de canı sağ olsun. :))
Benim için hep tek bir olay, tek bir aşk ve bir kardeşlik, aile hikayesi olmuştu. Yiğit'le olan aşklarını da böyle yapmak istedim çünkü onlara dair detayları size serinin diğer kitaplarında vereceğimi umuyorum. İnşallah başaracağım bunu.
Acemiliklerim olursa da affedin, lütfen kırıcı yorum yapmayın ben de insanım benim de kalbim var unutmayın. 🌻🫧💞
Bu bir veda değil. Bu Lila'nın zorlu başrol olma hikayesine veda. 🪷
Henüz bitmedi bu hikaye. Lila yazmayı bıraktı belki ama Cansu var, Derin var, Gümüş var, Doruk var, Tolga var... Kocaman bir ailenin hikayesi bekliyor bizi daha. Serüven bitmiş değil henüz. :))
Dört beş kitaplık bir aile serisi olmasını umuyorum. Tabii kaderde bu seriye kaç kitap sığdırmak varsa öyle olacak. Belki iki kitap belki beş.
Bu zamana kadar yanımda olan herkese teşekkürler. Umarım beğendiğiniz kısa bir mesafe hikayesi olmuştur. :)
Öfke Kelebeği Lila hakkında neler düşünüyorsunuz buraya yazmanızı beklerim, yorumları okuyup cevaplamak benim için bir zevk :))
Geldik ithaf kısmına. ^_^ Kalbimi kıranlara ithaf ediyorum ayçiçeklerim bu hikâyeyi.
Siz, değerli okuyucularıma daha güzel kitaplarımı ithaf etmek isterim ama Öfke Kelebeği kalbimi mahvedenlerin yüzünden yazdığım bir kitap oldu. Bu aralar öyle hissediyorum aldırmayın. Belki siz bu hikâyeyi okurken bir sene sonra olacak ve ben o zaman daha mutlu olacağım. Kim bilir?
Bu hikâyeyi bana iyi hissettirmeyen, kalbimi kıran, hayatımın başrolü olmaktan beni zaman zaman alıkoyan, ona hep dargın ve kırgın hissedeceğim bir dosta ithaf ediyorum.
Sevgili S;
Bu satırları okuyamayacaksın ama itiraf etmeliyim ki iyi bir dost gibiydin başta, sonradan nedense iyi bir dost olmadın. Kalbim sen tarafından paramparça çünkü.
Dostlar kalp kırmaktan imtina ederler, sen hiçbir zaman etmedin. Sen beni kırmaktan hiçbir zaman çekinmedin. Nedenini bilmiyorum.
Ben zor zamanlar yaşarken de yanımda hiç olmadın. Belki bu satırları okursun. Okursan da göz devirip geçersin belki kim bilir? Ama sesim yankılansın kulağında.
Bu satırları sana Feride olarak yazıyorum. Diğer kız söyleyemez sana zaten ama Feride'nin dili pabuç kadar. O söyler.
Okuldaki papatya kızı toprağından kopardın. O kız seni hayatının hiçbir noktasında asla affetmeyecek. Sana ayrılan satırlarım bu kadar. Kendine iyi bak da diyemeyeceğim o yüzden sadece burada bitiriyorum.
Ben yazdığım karakterlerin daima gerçek olduğuna inanıyorum o yüzden dünya kötü bir yer olamaz... :))
Sevgiyle, saygıyla, muhabbetle, sağlıkla kalın ayçiçeklerim. Sıradaki durağımız, Bir Tutam Şans 🍀 Yaşam, lakin şöyle bir durum söz konusu. Aile serisine 2 3 ay kadar ara vereceğim zira şu anda güncel olarak Yavru Vatan serisinin ilk kitabı Lotus Birlikleri'ni güncel olarak yazmaktayım.
Bu sebeple Lotus Birlikleri ile Payam'a açılabilirsiniz. Bir Tutam Şans'ın ise en geç tarihle Aralık ayında sizinle buluşturmayı düşünüyorum. Sevgiyle kalın.
Bakalım Derin'i o derinliklerden çıkarabilecek miyiz?
Instagram: kahverengiajanda / wferideyildiz
1000K: kahvernegiajandaBayyy bayyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öfke Kelebeği ✨️ Aile Serisi 1 (TAMAMLANDI)
Roman pour AdolescentsHayatsızlar, hayatın adaletsizliğiyle bir akşam yemeğine çıkmışlar. Yollar engebeli ve kumluymuş. Şık kıyafetlerle, bedenlerindeki yara izlerini ve ruhlarındaki iyileşmeyen acıları gizlemek istemişler. Maskeli şeflerin yaptığı, iki yüzlü garsonları...