KÜFÜR VE ARGO KELİMELER İÇERİYOR!
NOT: "KÂBUS" ADLI BÖLÜMÜNDEN "TAEHYUNG'UN KÂBUS GÖRDÜĞÜ KISMI OKUYUP GELMENİZİ TAVSİYE EDİYORUM (UNUTANLAR İÇİN)
JUNGKOOK
Yatakta bağlı bir şekilde oturuyordum. Taehyung'un halen beni bulamamasından saat geçtikçe korkum artıyordu. Ya beni hiç bulamazlarsa o zaman ne olacaktı? Kötü düşüncelerimden sıyırıp yatağın bir köşesinde kendimi sıkıştırdım. Şu an bedenimin istediği tek şey uykuydu fakat bu durumda nasıl uyuya bilirdim. O adam sapığın tekiydi. Kesin bana dokunur diye uyumamalıyım.
Ben böyle düşünürken kapının açılmasıyla korkmaya başlamıştım. Beni kaçıran adam sarhoş olduğu her hali ile iğrenç sırıtışyla yanıma doğru gelmeye başladı. O geldikçe ben yatağa kendimi olabildiğince köşede sıkıştırıp durdum. O bana yaklaştıkça korkum artıyordu.
-Güzelim hazır benim yanımdayken biraz eğlenelim mi? Hm ne dersin
- g-git başımdan!
- sana sahip olmadan asla!
-bana sahip olmana izin vermeyeceğim!!
-Öyle mi? Sen kaşındın!
Yatağa çıkarak bana dokunmaya çalıştı. Ben bir elim bağlı olmasına rağmen yine de ona karşı direnip, bağırarak onu üzerimden itmeye başladım. Ben bağırdıkça o daha da üzerime çıktı. Resmen çırpınıyordum. Ellerimle ona vurarak az da olsa onu engellemeye çalıştım.
Onu rahatsız edecek ki bileklerimden tutup başımın üstünde birleştirmişti.
Boynuma eğilip kokumu içine çekerek eliyle kıyafetin içine koyup vücuduma dokunup durdu.-DOKUNMA BANA!!
Ben bağırdıkça o sanki daha da zevk alır gibi daha da bana dokunmaya başladı. Bunca yıl vücudumu başkalarına karşı korumuştum. Babamın para karşılığında beni tanımadığım adamlara bir gecelik ilişki için satardı. Hepsinden de kirlenmeden kurtulmayı başarmıştım.
O yüzden de bu sapığa yenilecek değildim. Ellerimi tuttuğu için ayaklarımla ona vurarak kendimden uzaklaştırmaya çalıştım. Fakat nafile. O benden çokça güçlüydü. Benim çırpınmama karşı iğrenç dudaklarını boynuma bastırarak öpmeye başladı. Gözlerimde ki yaşlara artık engel olamıyordum. Taehyung'un bir an önce gelip beni bu iğrenç durumdan kurtarmasını istiyordum.
Üstümdeki sapığın elleri halen vücuduma dokunuyordu. Sertçe okşamaya başlayıp durdu. Ondan kurtulmak için ne kadar çabalasam da boşunaydı. İğrenç dudaklarını ensemden çekip bana bakmıştı. Ağlamaktan gözlerim şişmiş, kendimi korumaktan ise yorulmuştum. Artık nefes almakta bile zorluk çekiyordum.
Karşımdaki sapığın içmiş olduğu alkol kokusu midemi bulandırmıştı. Üstümdeki sapık ise zar zor syakta duruyordu. Muhtemelen içtiği alkolü fazla abartmıştı. Haliyle etkilenmişti. Ellerimi tutup bağlı olan diğer bileğimin yanına bağlamıştı. Ne kadar çok bağlamaması için denesem de. Eliyle çenemi kavrayıp dudaklarıma doğru yaklaştı. Ne yapmak istediğini anlamıştım. Beni öpmeye çalışıyordu
Artık yolun sonuna gelmiştim. Kirlenmemek için ne kadar çok çabalasam da yinede başarılı olamayacaktım. Beni tam öpeceği sırada dışarıda silah seslerin gelmeye başladı. Silah sesi gelir gelmez haliyle ikimizin de bakışları pencerede olmuştu. Ardı ardına sıkılan silah sesleri beni korkutsa da üstümdeki adamın umrunda olmayacak olmalıydı ki tekrar bakışlarını bana çevirerek yarım bıraktığı tacizliğe devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prisoner Slave
FanfictionBorcunu almak için gittiği evde Jungkook'u gördüğü an ona aşık olup fakat bir türlü onuruna yediremeyen Taehyung, bir sebepten dolayı onu kendi evine götürür ve ona köle muamelesi yaparak kendinden soğutmaya çalışır ama Taehyung'un bilmediği bir şey...