TUZAK

878 49 54
                                    

ROSÉ

Jimin ile havaalanına doğru yola çıkıyorduk. Ben arabayı kullanarak uçağımıza yetişmeye çalışıyordum. Olabildiğince hızlı arabayı kullanıyordum. Benim karşı tarafıma oturan Jimin korkuyla kemerine sarılmış " Rosé biraz yavaşlayabilir misin?" Dedi.

Şu an tek amacım bir an önce Jimin'i Seul'e götürmekti. Onu Seul'e götürerek hapis cezasına çaptıracaktım. Bir mafyadan çocuk yaptığı yetmiyormuş gibi onlarla iş birliği yaparak benim için kutsal olan bu mesleği suistimal ediyordu.

Jimin'i yıllardır tanıyordum. Okulu birlikte bitirmiştik. İkimizde aynı bölümü okuyarak aynı anda bitirip mesleğimizi almıştık. Ne şansdır ki aynı karakolda göreve başlamıştık.

Jimin ile ilk görevimiz KİM TAEHYUNG'U ALT ETMEKTİ. Bu adam dünyaca ünlü olduğu gibi bir o kadarda gizemli birisiydi. Onun yüzünü gören çok az sayıda insan vardı. Haliyle onu araştırırken fotoğrafını bulamıyorduk...

Yine bir gün Taehyung'un gideceği bir mekana baskın yapmak için hazırlanıyorduk. Ne olduysa zaten orada olmuştu. Jimin, Yoongi denen o mafya bozuntusunu yakalamayı başarmıştı fakat onu ilk görüştü aşık olup onu serbest bıraktığı yetmiyormuş gibi kurtulmasına da yardım etmişti.

*Canlandırma*

-Yolun sonuna geldin Min Yoongi! Ellerini derhal kaldır ve teslim ol!

Yoongi uzun bir süre önündeki az önce vurduğu adamın cesedine bakıyordu. Adamı öldürmesine rağmen halen içindeki öfke gitmemişti.

-Son kez söylüyorum beni zora sokma!

Arkasındaki sarı saçlı polis şu an onun umrunda bile değildi. Sonuçta onun kadar güçlü değildi. Jimin havaya bir el ateş ederek onu uyarmıştı. Ondan korkmasını veya az bile olsa silah sesinden ürkmesini bekliyordu ama hiç düşündüğü gibi olmamıştı. Karşısındaki bu adam ne kıpırdıyor ne de konuşurdu.

Ondan korkmasını bekleyen Jimin, Yoongi denen bu adamdan korkmuştu. Jimin korktuğunu belli etmemeye çalışsa da, bu ilk görevi ve polisliğin ilk günüydü. Yıllarca eğitim alsa da yinede karşısındaki adama göre bir acemiydi.

Yoongi yavaşça arkasını dönerek karşısındaki küçük bedene ruhsuzca baktı. Ne yüz mimiği oynuyordu, ne de konuşuyordu.

Jimin karşısındaki bu adamdan korksa da onun yüzünü gördüğünde kalbinde bir hareketlenmeler olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jimin karşısındaki bu adamdan korksa da onun yüzünü gördüğünde kalbinde bir hareketlenmeler olmuştu. Kalbindeki bu hareketlenmeler onun korku duygusunu nedense azaltıyordu.

"S-Silahı yere at ve ellerini k-kaldır" dedi titreyen senine lanetler okurken.
Yoongi karşısındaki bu minik bedene sırıtarak bakıp silahı yere atarak ellerini havaya kaldırmıştı. Jimin Yavaş ve temkinli adımlarla Yoongi denen mafyanın yanına ilerleyerek önce atmış olduğu silahı alıp sonra cebinden kelepçe çıkarmıştı.

Prisoner SlaveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin